Toon posts:

Nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuw computersysteem aanschaffen, mijn budget hiervoor is maximaal 400 euro. Ik zal mijn nieuwe computer alleen gebruiken voor tekstverwerken, internetten, mailen en het spelen van Football Manager, taken waarbij een super pc dus niet noodzakelijk is lijkt mij. Nou is mij vraag of mensen mij een bepaalt systeem kunnen aanraden, die binnen mijn budget past en aan mijn eisen voldoet. Verder zou ik graag willen weten of de onderdelen van de basis pc van Tweakers de beste is de te krijgen is voor mij geld. Ik koop het liefst een kant en klaar systeem, daar gaat mij voorkeur naar uit.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:17
dit soort topics morgen niet meer volgens het CSL beleid..

maar toch mijn tip, ga naar de lokale pc winkel...

Stijn

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Ga dan in op een aanbieding van de Aldi op Gamma ofzo. Dat is vaak prima spul en lekker makkelijk.

" Play the violent strings of my symphony "

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Symphony-X schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:48:
Ga dan in op een aanbieding van de Aldi op Gamma ofzo. Dat is vaak prima spul en lekker makkelijk.
Ik schaar mij hier dan toch achter. Als je dan al weinig gebruik maakt van zwaarde applicaties, geen verstand hebt van computers en alles in één wilt hebben; dan is een PC bij de ALDI, LIDL, MediaMarkt of you name it, het makkelijkst ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Outerspace schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Ik schaar mij hier dan toch achter. Als je dan al weinig gebruik maakt van zwaarde applicaties, geen verstand hebt van computers en alles in één wilt hebben; dan is een PC bij de ALDI, LIDL, MediaMarkt of you name it, het makkelijkst ;)
Hoewel er voor dat bedrag bijna altijd bespaard word op videokaart (onboard), werkgeheugen (al dan niet qua mb's dan wel qua snelheid) en word er een goedkope pentium dualcore cpu in geknald ;) Maar voor jouw toepassingen verder prima. Neem aan dat je 400 euro bedoeld voor alleen de pc niet toetsenbord en monitor?

één is geen, twee is één

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-vragen of zgn. boodschappenlijstjes zijn niet toegestaan op GoT :o. Zie daarvoor het CSL Beleid waarin ook een link naar een howto staat die jou hulp kan bieden :). Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van specificaties, benchmarks en reviews doorlezen waarna je alle in's en out's van de hardware kent.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.