Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb perongeluk alle 1000 bestanden van me pc gekopieerd
dan staat er bijvoorbeeld dit

aapje.doc
aapje kopie.doc
aapje kopie kopie.doc

hoe kan ik die kopie makkelijk zonder alles hoeven aan te klikken weg halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heo dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:51
zoeken op kopie? en dan alles verwijderen? wel even checken of het de goede zijn?
zoeken op in de map waar in het staat en daarin zoeken op de datum dat als die kopies zijn gemaakt?

even zelf na denken, er zijn genoeg manieren om ze makkelijk onder elkaar te krijgen, en in 1X te verwijderen...

sowieso, voor dat je hier vragen stelt, mag je zelf wel wat meer onderzoek doen van te voren, GoT hier is geen standaart helpdesk...

[ Voor 18% gewijzigd door GoldenBatt op 22-05-2008 18:25 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat zoeken gaat niet bij vista ulitmate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:44

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Interessant probleem :p . Hoe kom je er bij om alle 1000 bestanden van je pc te kopieeren? En waarom zijn het er maar 1000? En waarom heten ze dan niet "Kopie van aapje.doc" (want dat doet Windows normaal)?

Je kan in een commandline dit proberen: "del *kopie.*", maar probeer het eerst in een veilige map (waarin onbelangrijke bestanden staan ofzo). Hier werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Google anyone....

Beetje meer effort mag wel idd... (uiteraard ivm met 'Zoeken in vista werkt niet')

[ Voor 20% gewijzigd door wasted247 op 22-05-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in een veilige map ? maar ze staan allemaal onder mijn documenten en ik wil er van alles 1 houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan een zoek opdracht doen op laatst aangemaakt en dan sorteren en dan met ctrl+A alles selecteren wat weg moet, of juist selecteren wat niet weg moet en dan selectie omkeren kiezen bij 'bestand' en dan verwijderen

als ze in mijn documenten staat gewoon sorteren op datum en als het goed is staan alle kopieën aan 1 kant bij elkaar

[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 22-05-2008 18:31 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:51
Dat zoeken moet in Vista echt wel lukken, kijk eens wat beter, want daar ontbreekt het bij jou nogal aan...

Ben zelf geen fan van Vista, maar helemaal achterlijk is dat besturings systeem ook niet, en deze zal dit echt wel op kunnen zoeken lijkt me

[ Voor 27% gewijzigd door GoldenBatt op 22-05-2008 18:31 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig Qips het lijkt me dat skliba een goed advies moet hebben en niet van die lullige replys ..

ON topic weer ff ; zit er in vista geen zoekfunctie dan of werkt ie alleen niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Selecteer alles, en deselecteer het ene bestand dat je wilt houden. Of inderdaad: zoeken en deleten. Of een scriptje bouwen. Of dir *.* > foo.txt, foo.txt aanpassen zdd het alleen bevat wat je weg wilt hebben en met een FOR loopje de hele lijst verwijderen. Of natuurlijk modernere tegenhangers zoals WSH of PowerShell.

ls het niet lukt horen we graag waar je vast loopt en helpen we wel mee, maar op deze manier (zie ook de andere reacties) zo zonder eigen initiatief werkt het topic niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:31:
jemig Qips het lijkt me dat skliba een goed advies moet hebben en niet van die lullige replys ..

ON topic weer ff ; zit er in vista geen zoekfunctie dan of werkt ie alleen niet ??
Je hebt gelijk, maar kon het jammer genoeg ook niet laten :X

Lijkt me idd een handig idee om in de map waar de kopieën staan, detail weergave aan te zetten, en vervolgens te sorteren op datum aangemaakt.

Kan je ze dr waarschijnlijk zo tussenuit halen....

En dat zoeken niet werkt is weer een ander probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoeken werkt niet ?

Je kunt toch gewoon bij Documenten (elk verkenner scherm) rechtsboven zoeken ? gewoon 'kopie' + enter + ctrl+a + delete.

En weg zijn ze.
Pagina: 1