Aparte afdeling LAN Parties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Zou het leuk zijn om op het forum van Tweakers.net een apart gedeelte te maken voor LAN-Parties?

Hier kan je dan vragen stellen:
- voor organisatie
- technische zaken (zoals stroom en netwerk)

Het is misschien ook handig om hier alle LAN-Parties van de benelux op te melden, etc.

Natuurlijk kan je over games, maar ook over computer over het algemeen praten.

Laat maar horen wat jullie er van vinden.

Leon

[ Voor 10% gewijzigd door vdvleon op 22-05-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Denk niet dat er voldoende lanparties zijn om daar een heel forum aan te wijden.. bovendien wordt het dan denk ik snel heel veel reclame maken en weinig inhoudelijke discussie.
Hier kan je dan vragen stellen:
- voor organisatie
- technische zaken (zoals stroom en netwerk)
Wat heeft dat met GoT te maken? Dat soort dingen horen op het forum van de lanparty zelf..of via andere contactmogelijkheden van de organisatie van de betreffende lanparty.
Natuurlijk kan je over games, maar ook over computer over het algemeen praten.
Daar hebben we al fora voor..

[ Voor 7% gewijzigd door HyperioN op 22-05-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvleon
Ik bedoel meer op, hoe organiseer je een goede lan etc. Maar misschien is tweakers.net inderdaad hier niet geschikt voor... Maar leek mij wel handig:P Hier zitten te minste mensen die weten waar over ze praten (naar mijn idee dan). Want op zoveel forums is het slap geklets wat ze posten... Ik zoek wel eff verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie persoonlijk de meerwaarde niet zo.

Voor het opzetten van een groot netwerk kun je in PNS of Netwerken terecht, voor de games is er SGD en voor de organisatie is er Stuffis Generalis. Kortom: er is genoeg mogelijk op GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:13:
Ik zie persoonlijk de meerwaarde niet zo.

Voor het opzetten van een groot netwerk kun je in PNS of Netwerken terecht, voor de games is er SGD en voor de organisatie is er Stuffis Generalis. Kortom: er is genoeg mogelijk op GoT. :)
helaas voor *vdvleon is deze net 4 maanden lid en je moet 6 maanden minstens op tweakers lid zijn om in SG te mogen :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vdvleon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:06:
Ik bedoel meer op, hoe organiseer je een goede lan etc. Maar misschien is tweakers.net inderdaad hier niet geschikt voor... Maar leek mij wel handig:P Hier zitten te minste mensen die weten waar over ze praten (naar mijn idee dan). Want op zoveel forums is het slap geklets wat ze posten... Ik zoek wel eff verder...
Daar kan je beter dan een groot topic voor maken waarin de TS vaak wordt ge-update, etc. Weet alleen niet of dat nog mag met de huidige GoT policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvleon
Wat is SG als ik vragen mag? En in wat voor categorie zou zo'n topic dan moeten?

[ Voor 48% gewijzigd door vdvleon op 22-05-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Stuffis Generalis is bedoeld voor serieuze zaken die niet in de techfora passen. Denk aan problemen op school, hoe je de overlast van de duiven van de buren kunt aanpakken of waarom jouw planten keer op keer het loodje leggen.
Hé, hoe kom ik zo opeens aan dit subforum?

Dat is geheel automatisch gegaan Iedereen die minstens 50 postings heeft gemaakt op het forum en minimaal 30 dagen is geregistreerd, krijgt automatisch toegang tot SG, NSTM en VV.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vdvleon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:
Wat is SG als ik vragen mag? En in wat voor categorie zou zo'n topic dan moeten?
Aangezien dit topic ook op de verkeerde plek staat zal je het idd nog niet gezien hebben (had Lieve Adjes gemoeten)

Lieve Adjes FAQ en Policy
Als je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze fora, hoef je alleen maar in de technische fora te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt. Het gaat hierbij om álle posts, en niet om zgn. 'techposts'. Je toegang verkrijg je na het draaien van het toegangsscript, wat slechts één maal per dag, namelijk 's nachts, draait. Wacht dus eerst even een dagje voordat je je in LA komt lopen afvragen waarom je nog geen toegang hebt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvleon
Dan ga ik eens meer tijd stoppen in het helpen van andere mensen (in de Dev-schuur :p)

Aan de slag dan maar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GR > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvleon
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In het verleden zijn er al vaker topics langsgekomen over het organiseren van lans. Vaak staat daar ongeveer hetzelfde in, op zich niet zo erg natuurlijk, maar dat is nooit genoeg om een heel subforum mee te vullen. Ik denk dat je prima terecht kunt in SG voor de organisatie, SGD voor games (en evt aankondigingen na overleg) en NT voor het netwerk gebeuren. En natuurlijk de HK om te ouwehoeren over dit soort dingen mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Er zijn gedediceerde sites hiervoor waar vaste lanpartygangers al jarenlang op vertrouwen, zowel voor België als voor Nederland.
Ik zie dan ook absoluut de meerwaarde niet van een aparte afdeling hier.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26

Cyphax

Moderator LNX
offtopic:
Hij heeft je topic verplaatst van Geachte Redactie (GR) naar Lieve Adjes (LA). Er wordt een onderscheid gemaakt tussen de frontpage (gewoon tweakers.net) en het forum (gathering of tweakers, GoT), vragen aangaande het forum kunnen daarom in LA. :)
Dat went wel, die afkortingen. Tenminste, als ze niet elke keer nieuwe forums verzinnen of forums renamen. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon een groot: Lanparties & Ervaringen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:00:
Waarom niet gewoon een groot: Lanparties & Ervaringen topic?
Omdat daar dan naast de mededelingen over lanparties slechts 1 of 2 topics zullen zijn wat dus nooit genoeg is om een compleet forum mee te vullen.
Cyphax schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:45:
[...]

offtopic:
Tenminste, als ze niet elke keer nieuwe forums verzinnen of forums renamen. :+
offtopic:
Ach, renamen is voor mietjes, gewoon noemen zoals het is. HA bestaat nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

@Terw_dan: Volgens mij bedoelt Holoris om een topic te maken in plaats van een heel forum ;)

Ik denk dat de specifieke onderdelen van een lan party op dit moment perfect bespreekbaar zijn op GoT, maar niet op 1 centrale plek. Ik denk dat dat ook te weinig animo zou hebben.
Pagina: 1