Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stefanos1990
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi allemaal,

Ik heb volgende week een sollicitatie gespraak voor de functie van verkoopmedewerker bij t for telecom.
Heeft iemand ervaring met t for telecom als werkgever? Nog tips voor mijn sollicitatiegesprek?

Stefan

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 21:58
Ik heb er een jaar gewerkt, met heel veel plezier.
Ben positief, open en pro-actief. Wees ook voorbereid, vraag bijvoorbeeld eens waarom T-for-Telecom vanuit Engeland naar Nederland is gekomen.
Vraag bijvoorbeeld ook welke doelgroep de T aanspreekt.

Je hebt twee gesprekken (1e gesprek orientatie) als dat goed is, krijg je een tweede gesprek met de regiomanager waar je je eerste verkoopskills mag tonen.
Kleding: verzorgd, netjes maar ietwat casual.

Welke shop ga je werken?
Succes!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

dnhelle schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:10:
Wees ook voorbereid, vraag bijvoorbeeld eens waarom T-for-Telecom vanuit Engeland naar Nederland is gekomen.
Vraag bijvoorbeeld ook welke doelgroep de T aanspreekt.
Ik heb geen enkele ervaring met T-for-telecom noch met het werken bij telecomwinkels, maar als ik als werkgever dat soort vragen te horen krijg zou ik het gevoel krijgen dat de sollicitant zich niet verdiept heeft in het bedrijf... niet de gewenste houding van een potentieel werknemer lijkt me.

Uiteraard kan je vragen stellen over het bedrijf, maar dit soort vragen zijn waarschijnlijk al te beantwoorden als je naar hun website kijkt...

Misschien zou je kunnen vragen naar de telecommarkt... Hoe ziet T-for-telecom die. Bijvoorbeeld dan he...

I.i.g succes bij de sollicitatie!

[ Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 22-05-2008 16:17 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het is gewoon een bijbaantje van een 17 jarige, gewoon relaxed erin gaan.
Je komt als verkoopmedewerker, gok ik, in de winkel te staan.

Netjes aankleden, maar verder hoeft het afaik allemaal niet te serieus. Laat wel zien dat je sociaal bent :).

• stefanos1990
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Bedankt voor de tips!
ik ga werken in de t for telecom winkel in Heerlen, als vakantiebaantje inderdaad.
Ow, en ook niet onbelangrijk natuurlijk: krijgen werknemers korting?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
stefanos1990 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:13:
Bedankt voor de tips!
ik ga werken in de t for telecom winkel in Heerlen, als vakantiebaantje inderdaad.
Ow, en ook niet onbelangrijk natuurlijk: krijgen werknemers korting?
LoL.. Veel winkels geven personeel wel korting. Maar trek daar niet te hard aan. Zal niet veel zijn. Vaak inkoop ptijs./

A Soldiers manual and a pair of boots.

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Als je intresse in mobieltjes groot genoeg is en je houd jezelf op de hoogte, dan ben je al aangenomen voordat je het gesprek hebt volgens mij zitten ze te springen om goedkoop personeel..

=) suc6
Pagina: 1