Toon posts:

age of conan connect niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van me heeft age of conan gekocht en een account aangemaakt.
hij heeft ADSL via een speedtouch 546 via netwerkkabel (2 PCs aangesloten)
inloggen lukt niet daar hij de foutmelding krijgt dat zijn wachtwoord niet klopt
deze is 100% zeker weten correct (wachtwoord wijzigen lukt wel)

nou moeten er blijkbaar poorten worden geforward iets wat mij niet vreemd is maar die speedtouch 546 daar lukt het me niet mee :N iemand een idee?

heb allerlei sites al geprobeerd maar niets lijkt te werken :/ ik mis gewoon opties bij die NAPT instellingen :?

de poorten die open moeten zijn 7000 t/m 7999 (waarom zo achterlijk veel 8)7 ) er staat niet bij welk protocol open moet staan (TCP of UDP b.v.)

besturingssysteem is vista 64 bit
Speedtouch 546 met 5.27 software

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:27:
een vriend van me heeft age of conan gekocht en een account aangemaakt.
hij heeft ADSL via een speedtouch 546 via netwerkkabel (2 PCs aangesloten)
inloggen lukt niet daar hij de foutmelding krijgt dat zijn wachtwoord niet klopt
deze is 100% zeker weten correct (wachtwoord wijzigen lukt wel)

nou moeten er blijkbaar poorten worden geforward iets wat mij niet vreemd is maar die speedtouch 546 daar lukt het me niet mee :N iemand een idee?

heb allerlei sites al geprobeerd maar niets lijkt te werken :/ ik mis gewoon opties bij die NAPT instellingen :?

de poorten die open moeten zijn 7000 t/m 7999 (waarom zo achterlijk veel 8)7 ) er staat niet bij welk protocol open moet staan (TCP of UDP b.v.)
besturingssysteem is vista 64 bit
Speedtouch 546 met 5.27 software
Is dit een hap? :X
Het spel start officieel pas 23 mei. Of heb je EA (early acces)
En dit had net zo goed hier gekund: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3

[ Voor 5% gewijzigd door niels88 op 22-05-2008 15:30 ]

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Dit kan ook liggen aan het feit dat het spel pas speelbaar is op 23 mei voor mensen die niet in de Early Access zit.

Ik ben bang dat je met het forwarden van poorten niet verder gaat komen dan waar je nu al bent.

Ik test even of ik kan connecten als ik achter de DMZ wegga (ben Early Access)

Heb even gekeken met een volledige dichte Router (geen enkele poort open naar mij computer) en het werkt zoals het hoort.

Je zult dus echt moeten wachten tot morge (hoe laat deze morge opengaat voor gewone spelers weet ik niet).

[ Voor 28% gewijzigd door ErikRedbeard op 22-05-2008 15:35 . Reden: Test gedaan ]

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ik snapte er al geen hout van. zelf heb ik niets van dit spel gevolgd dus wist dit niet...

heb het uiteindelijk gevonden

vrijdag 23 mei 00:00 gaat hij open voor spelers uit nederland zoals je in de link kan zien. (voor het geval er meer komen met dit probleem)

mag op slot :)