Ik heb een draaitafel (Reloop RP6000 oft super-oem) die ineens aan het kraken/storen is. Het is echt een dikke ruis/storing/kraak tijdens breaks (soms wat heftiger gekraak soms niets) en vaak tijdens de eerste bassen dat ie ff flink stoort. Het is niet zo`n brom als wat je hebt als je de boel niet goed ge-aard hebt, dit hoeft ook niet bij super oems via de line in/uitgang
M`n mengpaneel is het ook niet want ik heb kanalen omgewisseld en het blijft die ene tafel.
Kabels heb ik gewisseld en ook de naald, ook heb ik de phono gebruikt ipv de line, maar dit maakt allemaal niet uit
Ik heb een bus lucht, maar waar kan ik spuiten? Heeft het zin om hem te ontleden en ff alles schoon te spuiten van binnen? Kan ik misschien iets anders doen?
M`n mengpaneel is het ook niet want ik heb kanalen omgewisseld en het blijft die ene tafel.
Kabels heb ik gewisseld en ook de naald, ook heb ik de phono gebruikt ipv de line, maar dit maakt allemaal niet uit
Ik heb een bus lucht, maar waar kan ik spuiten? Heeft het zin om hem te ontleden en ff alles schoon te spuiten van binnen? Kan ik misschien iets anders doen?