"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Maar op zich zie ik hier ook wel wat in. Ik surf vaak ook met het toetsenbord en tja voor topics met meedere pagina's heb je dan nog steeds je muis nodig.
[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 22-05-2008 14:51 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nee, het is afaik 1 niveau hoger in het crumblepad. Dus van topic -> forum -> categorie -> index. Als ik hier kom vanuit de active topics en kies voor Alt+L kom ik in Lieve Devvers uitwolkje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:46:
Back is volgens mij de browser back en niet vorige pagina.
+1 me tooMaar op zich zie ik hier ook wel wat in. Ik surf vaak ook met het toetsenbord en tja voor topics met meedere pagina's heb je dan nog steeds je muis nodig.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
ja, maar wel als je op een volgende pagina zit dat je weer terug gaat naar de eerste (of als je van een andere site komt, dat je daar heen gaat. De refferer duswolkje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:46:
Back is volgens mij de browser back en niet vorige pagina.
Maar niet iederee gebruikt Opera hedisjfa schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:51:
Als je met je toetsenbord wilt surfen moet je sowiso opera gebruiken voor handigheid. Daarin zit automatisch al in dat je naar de volgende pagina gaat onderaan als je op de spatiekbalk drukt. En is 100 keer makkelijker surfen met toetsenbord.
[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 22-05-2008 14:54 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Dat dacht ik wel ja, maar is het ook niet. Dat heb ik net even getest. Het is echt zoals mithras zegt, één niveau hoger in de crumblepath.Ariën Clay schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:53:
ja, maar wel als je op een volgende pagina zit dat je weer terug gaat naar de eerste (of als je van een andere site komt, dat je daar heen gaat. De refferer dus.
Test maar eens.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Kan me niet voorstellen dat het lastig te maken is, aangezien er ook al een knop "volgende pagina" bestaat, maar goed, daar zal ik me maar niet te veel mee bemoeien.
Goed idee Arien met puntjes op de e.
Firefox zoekt daarmee op het groter-dan teken, welke gebruikt wordt als link naar de volgende pagina. Hierna een druk op enter en de link wordt geactiveerd.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Sowieso lijkt een browseronafhankelijke oplossing mij veel gepaster
Hoeveel pagina's heeft dit topicwolkje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:06:
Dat werkt hier nietHij vindt alleen jouw bericht en die van mithras.
Sowieso lijkt een browseronafhankelijke oplossing mij veel gepaster
[ Voor 14% gewijzigd door mithras op 22-05-2008 15:08 ]
Wat wel werkt maar wat iets meer typewerk is:
Achter de URL "/forum/list_messages/<topic_id>" /0 voor pagina 1 zetten, /1 voor pagina 2, etc.
Naar die adresbalk kun je met ALT-D in Firefox/IE en met Opera is het Control-L (die hotkey is aanpasbaar overigens)
Maar nog steeds is het mooier als het in de settings komt uiteraard.