Toon posts:

[Mail] Handtekening mooi opmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag in Mail m'n handtekening mooi opmaken, dus met kleurtjes, een verborgen link naar een website achter een tekst en eventueel een plaatje/logo. Ik krijg dit, ook na een ochtendje Google, nog steeds niet voor elkaar.

Wie heeft een tip hoe je (liefst eenvoudig) wat opmaak aan je handtekening in Mail kunt toevoegen? :)

Verwijderd

Je kunt een sjabloom aanpassen met daarin alvast je handtekening ingebakken. Heb je wel enige kennis van HTML voor nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:28:
Ik wil graag in Mail m'n handtekening mooi opmaken, dus met kleurtjes, een verborgen link naar een website achter een tekst en eventueel een plaatje/logo.
het hangt er vanaf welk mailprogramma je gebruikt. In Thunderbird is het goed te doen(vrij simpel zelfs)

Als je het met remote graphics wil doen, hou er dan reklening mee dat dit door alle mail-clients default afgeblokt wordt, inclusief de webversies van Gmail en Hotmail

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf nog een veel eenvoudigere manier gevonden: gewoon een stukje tekst in een mailtje zelf mooi opmaken. Dat kun je dan kopieren en eenvoudig in de handtekening plakken. Dan komt alle opmaak mee en ziet het er prima uit. Je kunt zo kleuren wijzigen, hyperlinks onder tekst zetten en plaatjes toevoegen. Elke n00b kan hiermee overweg. :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:10:
[...]

het hangt er vanaf welk mailprogramma je gebruikt. In Thunderbird is het goed te doen(vrij simpel zelfs)
Het gaat hier om Mail, goed lezen (Mail = het standaard Apple mail programma).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1