Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo boppers,

Ik heb een tijd geleden Macbook pro gekocht en er direct bootcamp op geinstalleerd met Windows Xp.

Als ik herstart in de windows modus, gaat de helderheid van mijn beeldscherm een stuk omlaag. Vooral buiten met dit mooie weer is dat lastig...

Ik kan wel de helderheid van de videokaart geforceert verhogen, maar dat lijkt me niet de juiste oplossing..

Anyone?

edit: ik zie dat ik een spelfout in de topictitel heb gemaakt, maar ik zie niet 123 hoe ik dat kan veranderen..Modje?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er als je de helderheidsknoppen op het toetsenbord gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die werken onder windows helaas niet. Ik zorg wel altijd dat die helemaal helder staan voor ik herstart naar windows. Overigens doet dit probleem zich niet voor als ik windows draai in Parallels, ook niet als ik die fullscreen draai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:26:
Die werken onder windows helaas niet. Ik zorg wel altijd dat die helemaal helder staan voor ik herstart naar windows. Overigens doet dit probleem zich niet voor als ik windows draai in Parallels, ook niet als ik die fullscreen draai..
als ze niet werken betekend dit dat je de bootcamp drivers niet hebt geinstalleerd -> installeren (doe in windows de leopard dvd erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ze werken ook niet als je de Fn-toets inhoudt?

De Apple-keys moeten namelijk gewoon kunnen werken onder Bootcamp.

Anders even kijken bij je instellingen van Bootcamp in je Windows (icoontje rechtsonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:39:
[...]

als ze niet werken betekend dit dat je de bootcamp drivers niet hebt geinstalleerd -> installeren (doe in windows de leopard dvd erin)
Ik ga nu kijken bij windows. Ik werk niet in leopard maar OS 10.4.11. Ik heb zojuist het gamma in mac osx op 2.2 gezet, en in de energiespaarstand alles uitgezet. Ik ga even kijken wat dat oplevert.
Dank u en tot later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Ik ga nu kijken bij windows. Ik werk niet in leopard maar OS 10.4.11. Ik heb zojuist het gamma in mac osx op 2.2 gezet, en in de energiespaarstand alles uitgezet. Ik ga even kijken wat dat oplevert.
Dank u en tot later..
Dan moet je met de bootcamp assistant een driver cd branden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:Z Nou, probleem opgelost hoor... Ik zit hier echt al een hele tijd mee te klooien, en heb het steeds uitgesteld :O omdat ik er niet 123 achter kwam en geen tijd/zin had om het uit te zoeken...

Ik heb dus lopen rommelen met de gamma-waarden in osx enzo, zit nu in bootcamp op windows, eerst daar bij de videoinstellingen gerotzooit, en toen dacht ik:
Laat ik eens kijken naar dat bootcamp-icoontje rechtsonder, waar the BasZ het over heeft. En rara wat vind ik daar rechtsonder in de taakbalk? Juist: een schuifje "helderheid" 8)7 |:( 7(8)7

Probleem opgelost, excuses voor uw verspilde tijd, evengoed bedankt d:)b
Pagina: 1