Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007]nieuwsbrief versturen (500+)

Pagina: 1
Acties:

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Matched: nieuwsbrief, versturen, outlook
Samen met een klant hebben we een nieuwsbrief opgesteld in Oulook. Deze willen we graag versturen naar ruim 500 geadresseerden. Deze staan in een excelbestand, 1 adres per regel.

Alleen nu kom ik een beetje te zitten met het versturen, vanzelfdspreken gaan de geadresseerden in de BBC en het eigen emailadres in de AAN.
Alleen nu is mijn vraag of Outlook het gaat redden om 500+ geadresseerden een email te versturen en hoe ik het beste dit kan implementeren in Outlook, aangezien ik zelf geen ervaring heb met het versturen van email naar zoveel geadresseerden.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Geen matches
Optie om de lijst toe te voegen aan een distributie lijst ?

Let wel op dat als je zo'n mail in één sessie naar heel veel mensen stuurt, je IP (internet provider) daarover kan vallen.

Hoe wordt de mail verder verstuurd (eigen mail server/smarthost/SMTP server provider) ?
Programmeer ervaring ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• bartbh
  • Niet online
Geen matches
lier schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:16:
Optie om de lijst toe te voegen aan een distributie lijst ?

Let wel op dat als je zo'n mail in één sessie naar heel veel mensen stuurt, je IP (internet provider) daarover kan vallen.

Hoe wordt de mail verder verstuurd (eigen mail server/smarthost/SMTP server provider) ?
Programmeer ervaring ?
Distrubutielijst zou inderdaad een optie zijn, maar ik weet niet of dit verder veel voordelen biedt tov alle losse emailadressen in de bcc?
De mail wordt verstuurd via de smtp server van mijn hostingprovider, ik zal hiermee ook nog even contact opnemen of dit geen probleem gaat opleveren.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:16
Matched: outlook
waarom zou het problemen opleveren met outlook :?

Gaat gewoon goed hoor.

Als er iets/iemand moeilijk doet, dan is het de SMTP server waarmee je het verstuurd.

Outlook gaat echt niet crashen van 500 adressen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• bartbh
  • Niet online
Matched: versturen, outlook
Grolsch schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:19:
waarom zou het problemen opleveren met outlook :?

Gaat gewoon goed hoor.

Als er iets/iemand moeilijk doet, dan is het de SMTP server waarmee je het verstuurd.

Outlook gaat echt niet crashen van 500 adressen.
Dus gewoon emailtje opstellen, die 500 adressen in de bcc pleuren -> versturen?

Heb contact gehad met m'n hostingprovider, 500 zou geen problemen op moeten leveren.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 08:56
Geen matches
Weet je wat ook goed werkt, in Word de Mail Merge wizard gebruiken, het voordeel hiervan is dat je dus 500 berichten laat aanmaken die allemaal gepersonaliseerd kunnen worden.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Pagina: 1