Ik heb al tijden een probleem, waar de helpdesk van Orange mij niet mee kan helpen. Sinds een tijdje valt mijn internetverbinding regelmatig weg. Als ik de livebox opnieuw opstart dan maakt dat niet veel uit. Als ik de livebox minstens een half uur uitzet en dan weer aan, dan kan ik circa 5-10 minuten internetten. Daarna valt de verbinding weg en is het gebeurt. De "SNR dichtbij" heeft normaal een waarde van 10, maar deze begint na een aantal minuten te fluctueren en dan is de verbinding ook weg. De "SNR ver" schommelt altijd rond de 10.
Ik was in de veronderstelling dat mijn livebox aan het overlijden was en heb er even snel een andere livebox tussen geprikt. Dit lijkt niets uit te maken, want ook dan had ik hetzelfde probleem. Orange denkt dat het probleem aan een kabelbreuk ligt (maar doet er niets aan). Is dit aannemelijk? Ik vind het raar dat ik de eerste 5-10 minuten prima internet heb. Wie weet raad?
PS: Ik heb dit item algemeen geplaatst, omdat het mij niet Orange specifiek lijkt.
Ik was in de veronderstelling dat mijn livebox aan het overlijden was en heb er even snel een andere livebox tussen geprikt. Dit lijkt niets uit te maken, want ook dan had ik hetzelfde probleem. Orange denkt dat het probleem aan een kabelbreuk ligt (maar doet er niets aan). Is dit aannemelijk? Ik vind het raar dat ik de eerste 5-10 minuten prima internet heb. Wie weet raad?
PS: Ik heb dit item algemeen geplaatst, omdat het mij niet Orange specifiek lijkt.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.