Er is gister een gals cola omgegaan en daarvan is een deel in m'n voeding beland.....
pc viel uit el leek te gaan rebooten, ik heb opdat moment zo snel mogelijk de voeding uitgezet.
Daarna alle kabels binnen en buiten de pc losgemaakt en de voeding en alle andere component uit de kast gehaald. De voeding heb ik opengeschroeft om te kijken of er iets was doorgebrand.
Voorzover ik kon zien waren alleen de koelblokken nat, ik kon geen doorgebrandde dingen vinden.
Op het mobo en graka kon ik geen sporen van cola vinden.
Specs ocz 450 watt voeding
Asus p5b deluxe mobo
E6600
x1900Xt
dubbele hd.
Wat kan ik nu het beste doen? en wat zou er waarschijnlijk kapot (kunnen) zijn?
Gelieve geen reacties van o das k*t of oh das dom want ik moet het allemaal vanaf m'n iphone lezen.
pc viel uit el leek te gaan rebooten, ik heb opdat moment zo snel mogelijk de voeding uitgezet.
Daarna alle kabels binnen en buiten de pc losgemaakt en de voeding en alle andere component uit de kast gehaald. De voeding heb ik opengeschroeft om te kijken of er iets was doorgebrand.
Voorzover ik kon zien waren alleen de koelblokken nat, ik kon geen doorgebrandde dingen vinden.
Op het mobo en graka kon ik geen sporen van cola vinden.
Specs ocz 450 watt voeding
Asus p5b deluxe mobo
E6600
x1900Xt
dubbele hd.
Wat kan ik nu het beste doen? en wat zou er waarschijnlijk kapot (kunnen) zijn?
Gelieve geen reacties van o das k*t of oh das dom want ik moet het allemaal vanaf m'n iphone lezen.
I can't wait to shoot!