Hallo Allemaal,
Ik heb tijdje geleden zo'n USB soldeer kitje besteld bij HT Vision en in elkaar gezet.
Een LCD scherm had ik nog liggen dus die heb ik er aan gesoldeert.
Nu werkt het allemaal prima, alleen hij doet een beetje raar.
Als ik in LCD Smartie 1 karakter typ op de eerste regel geeft hij dat gewoon goed weer. Maar als ik nog een karakter op de zelfde regel achter die andere zet springt hij naar de 3e regel op het scherm, terwijl hij in LCD Smartie het wel goed weergeeft. En steeds als ik er een karakter bij zet verspingt hij steeds heen en weer tussen regel 1 en 3
Met Crystalcontrol doet hij prescies het zelfde.
Hier zie je een filmpje van het probleem
(Wat ik dus hier doe is steeds een karaker achter de andere zetten met LCD smartie.)
Mijn soldeerwerk ziet er prima uit, kan geen foutjes vinden, ik snap er helemaal niks van
.
Is dat een fout in de driver, of is de hardware gewoon gaar?
Alvast bedankt
Ik heb tijdje geleden zo'n USB soldeer kitje besteld bij HT Vision en in elkaar gezet.
Een LCD scherm had ik nog liggen dus die heb ik er aan gesoldeert.
Nu werkt het allemaal prima, alleen hij doet een beetje raar.
Als ik in LCD Smartie 1 karakter typ op de eerste regel geeft hij dat gewoon goed weer. Maar als ik nog een karakter op de zelfde regel achter die andere zet springt hij naar de 3e regel op het scherm, terwijl hij in LCD Smartie het wel goed weergeeft. En steeds als ik er een karakter bij zet verspingt hij steeds heen en weer tussen regel 1 en 3
Met Crystalcontrol doet hij prescies het zelfde.
Hier zie je een filmpje van het probleem
(Wat ik dus hier doe is steeds een karaker achter de andere zetten met LCD smartie.)
Mijn soldeerwerk ziet er prima uit, kan geen foutjes vinden, ik snap er helemaal niks van
Is dat een fout in de driver, of is de hardware gewoon gaar?
Alvast bedankt
Hallo!