Alternatief voor de Antec P182

Pagina: 1
Acties:

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
Ik heb een tijdtje geleden een Antec P182 besteld. Maar helaas is deze case erg slecht leverbaar. Ik heb een tijdje lopen zoeken op webwinkels en gezoekt met goolge voor een alternatief. Zelf kan ik nog niet echt een mooi alternatief vinden. Misschien heb ik wel teveel mijn zinnen op de Antec P182 gezet!

Heeft iemand van jullie ideeën voor een goed alternatief??!!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Zo slecht is ie toch niet te leveren? Volgens de pricewatch kan Alternate hem binnen 3 dagen afleveren. Op de Alternate website staat ook dat ie op voorraad is. Dat betekent bij Alternate over het algemeen dat je naar de winkel toe kunt gaan en hem direct mee kunt nemen... (en dat ie direct verzonden kan worden als je online besteld natuurlijk ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 22-05-2008 11:39 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-11 12:37
Toch voor de P182 gaan! Heb zelf deze geweldige kast en het is zeker zijn geld zeker waard!
Levertijd was geen probleem bij mij (1 week ofzo).

• Neptunus
Had al even met ze gebeld. De levertijd op de website klopt niet. Gaat veel langer duren volgens de man aan de telefoon! Helaas.

• Neptunus
Oeps dubbel post

[ Voor 91% gewijzigd door Neptunus op 22-05-2008 11:46 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als ik bij de prcewathc link van xander kijk en doorklik is hij bij de 2e op de lijst ook op voorraad.

http://www.cool-prices.nl/Producten/7703 --> 10 stuks.

:?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
leuk_he schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:42:
Als ik bij de prcewathc link van xander kijk en doorklik is hij bij de 2e op de lijst ook op voorraad.

http://www.cool-prices.nl/Producten/7703 --> 10 stuks.

:?
Er zijn inderdaad meer winkels ;), ik pakte even het simpelste voorbeeld, aangezien bij Alternate de levertijden in de pricewatch vermeld worden.
Neptunus schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:41:
Had al even met ze gebeld. De levertijd op de website klopt niet. Gaat veel langer duren volgens de man aan de telefoon! Helaas.
Vreemd, juist bij Alternate heb ik goede ervaringen met de juistheid van die levertijdindicatoren. Ook een keer gebeld toen ik een HDD wilde halen die volgens de website "op voorraad" was, die was inderdaad op voorraad, alleen helaas maar één. Toen ik die gekocht had was de voorraadindicator daadwerkelijk veranderd... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Pardon, slecht leverbaar? Ik werk bij een leverancier van pc onderdelen, en wij hebben nog wel een aantal van deze kasten liggen. Alternate, azerty, salland enz bestellen allemaal bij ons, dus die kunnen daar echt wel aan komen ;)

Specs!

• Neptunus
Alternate, azerty, salland allemaal aan de telefoon gehad en ze kunnen niet leveren. Vraag me niet waarom. Heb hem net besteld bij cool-price en wordt volgende week maandag geleverd.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Raar, al zijn wij der ook sins zonet door heen volgens mij, kijk nog wel even of er wat in het schap staat, maar wij hadden ze tot vandaag nog wel liggen, en azerty enz bestellen vaak genoeg antecs bij ons

Edit: Wij zijn der inderdaad door heen op moment, maar hoor zonet dat we morgen weer 60 pallets krijgen van Antec, vraag me af of de P182 weer der tussen zit, maar blijf het beetje raar verhaal vinden, misschien zijn ze end of life?

Edit 2: Ook nagekeken, status hier staat op "nog te bestellen" dus blijf het een raar verhaal vinden. Nah, cool-price zal hem wel kunnen leveren dan.

[ Voor 50% gewijzigd door GoldenBatt op 22-05-2008 18:21 ]

Specs!

• Neptunus
Update:

Case besteld bij cool-prices na telefoon gesprek. Er waren 10 stuks op voorraad. En heb de zelfde avond nog geld overgemaakt zodat het maandag verzonden kon worden. Maandag geen update van cool-prices gehad en heb een mail gestuurd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Goedemiddag,

Ik sta een beetje versteld dat de behuizing pas eind van de week weer 
bij jullie binnen is. Ik heb vorige week gebeld en jullie hadden hem nog 
10 maal op voorraad. Ik heb daarom mijn bestellen bij een andere winkel 
geannuleerd en special bij jullie besteld voor de korte levertijd. Kan 
ik de behuizing van de week nog verwachten?

Met vriendelijke groet,

Roy Krikke

Antwoord:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Goedemiddag,

Deze behuizingen zijn inderdaad erg snel uitverkocht. Mochten ze vrijdag
binnen zijn dan wordt de bestelling zaterdag bij u afgeleverd. Maar helaas
kunnen we dit niet beloven.

Met vriendelijke groet,

Orderstatus team
Postbus 16
5830 AA Boxmeer 
ABN Amro: 58.78.16.597
IBAN : nl10abna0587816597
BIC: abnanl2a
http://www.cool-prices.nl

Tweede antwoord (ik heb zelf niet nog een mail gestuurd):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Goedemiddag,

We horen zojuist te horen dat de levertijd weer is uitgesteld. Ze konden ons
ook niet zeggen wanneer hij nu verwacht wordt. Laat ons even weten welk
alternatief u eventueel zou willen ontvangen hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Orderstatus team
Postbus 16
5830 AA Boxmeer 
ABN Amro: 58.78.16.597
IBAN : nl10abna0587816597
BIC: abnanl2a
http://www.cool-prices.nl

Ik baal er van en voel me een beetje genept. Wat moet ik er nu mee. Heel veel winkels hebben gewoon staan dat ze op voorraad zijn maar als je ze belt dan is het van nee meneer alleen bij onze leverancier. Welke vervolgens vaak ook niets heeft. Het is nu de tweede keer en moet denk ik echt maar eens opzoek gaan naar een Alternatief. Iemand ideeën?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Tja, iedereen kan wel zo z'n favoriete kasten gaan noemen hier, maar niemand weet welke features jij graag in je behuizing zou willen hebben, wat je in je kast wil stoppen en wat je budget is. Ik denk dus niet dat je veel verder komt met zo'n vraag en zo weinig informatie van jouw kant :)

Overigens kun je (als je tenminste wat te besteden hebt) die P182 ook gewoon preorderen en de periode tot de levering overbruggen met een kast die toch goed is en niet zoveel pijn doet aan je portemonnee (de CM690 bijvoorbeeld). Als je je P182 dan uiteindelijk binnenhebt kun je de CM690 voor een leuk bedrag te koop aanbieden in de V&A bijvoorbeeld :)

[ Voor 29% gewijzigd door mindcrash op 28-05-2008 22:42 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb ook mn zinnen gezet op deze Performance One P182. Verschrikkelijke mooie kast zeg :o
Weet iemand toevallig nog een winkel die ze heeft staan?

De pricewatch zegt dat er momenteel maar 1 shop is die de kast binnen 3 dagen kan leveren, maar volgens de website van de winkel zelf is dit niet het geval. Voor de rest is het allemaal 8 dagen of langer wachten.

Edit: Salland kon hem nu binnen 5 dagen leveren. Dus mn order staat 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 29-05-2008 15:51 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1