Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] DM toonbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Lieve Devvers,

Ik heb de DM aan staan, maar als ik naar een post van mijzelf kijk zie ik geen DM teken.
Wel als ik naar posts van andere kijk die de DM wel aan hebben staan.

Nu moet ik dus naar Voorkeuren gaan om te zien of mijn DM aan staat.
Is het niet veel handiger om naast mijn "myreact" en "gallery" (naast mijn posts) het DM tekentje te laten verschijnen als deze aan staat? Hoeft helemaal niet clickable te zijn, maar dat je kunt zien dat je hem aan hebt staan.

Hoi!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zodra je het DM tekentje bij andere ziet staan dan heb je hem zelf aanstaan. Je kan namelijk geen DM's sturen als je ze niet kan ontvangen :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zet je de DM-functie zo vaak aan en uit? Of vergeet je gewoon vaak of je het überhaupt aan hebt staan?

Ik vind het namelijk nogal een vrij loze toevoeging, want je weet toch je eigen DM-status wel? :? NOFI

edit:
Oh dat wat Erkens nu zegt is me nog nooit opgevallen eigenlijk :P Maar ik zet het dan ook nooit uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 22-05-2008 11:29 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Het valt me best wel op hoeveel GoT gebruikers DM uit hebben staan.

Staat DM standaard uit of aan bij aanmaak van een nieuw profiel?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, DM staat standaard uit. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

DM naar jezelf sturen is niet mogelijk, dus redelijk zinloos om dat dan te laten zien.
De mogelijkheid voor DM staat nu standaard uit bij nieuwe gebruikers, ik wil dat wel omzetten, maar ik vind de rechtenbeschrijvingen nogal ruk, dus geen idee wat ik precies aan moet zetten, dat zal crisp volgende week wel doen als ik hem eraan herinner :P

[ Voor 32% gewijzigd door moto-moi op 22-05-2008 12:01 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.