Enige tijd geleden zijn we met een andere vestiging gefuseerd. Hier staan nu 3 Citrix servers. Van ons zijn er 2 bij geplaatst. De servers zijn identiek met uitzondering van de SCSI controllers. Men rolt zelf images uit met een Ghost versie maar deze werken niet op onze servers, waarschijnlijk vanwege de afwijkende SCSI controller.
Nu heb ik gezocht op software die op ongelijke hardware een kloon kan terugzetten. Hierbij heb ik de volgende producten gevonden:
- Symantec Ghost Solution Suite 2.0
- Acronis True Image met Universal Remote add-on
- Symantec Backup Exec System Recovery
Wat zijn jullie ervaringen? Maken allen inderdaad waar dat ze een image naar afwijke hardware kunnen restoren? Ghost is het goedkoopste, Backup Exec SR de duurste.
Nu heb ik gezocht op software die op ongelijke hardware een kloon kan terugzetten. Hierbij heb ik de volgende producten gevonden:
- Symantec Ghost Solution Suite 2.0
- Acronis True Image met Universal Remote add-on
- Symantec Backup Exec System Recovery
Wat zijn jullie ervaringen? Maken allen inderdaad waar dat ze een image naar afwijke hardware kunnen restoren? Ghost is het goedkoopste, Backup Exec SR de duurste.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.