Gister viel mijn laptop uit door een bsod, toen k hem weer opstarten en inlogde heeft windows een nieuw account aangemaakt onder de zelfde naam + de computernaam...
Dus ik ging kijken wat er mis was met mijn normale documenten, nu zag ik dat alle mappen leeg waren en er een stuk of 10 extra mappen met namen als "<<< AAAA %&#&$%&" erbij waren gekomen....
Hier zit een belangrijke opdracht van school tussen
, dus ik heb een beetje haast, weet iemand of deze bestanden nog te repareren vallen... en waarom dit gebeurt is..
Ik heb de programmas 'GetDataBack', "Windows Data recovery" en nog verschillende programmas geprobeert, maar hier kon ik niks meer terug krijgen, omdat het denk ik niet gedelete is maar gewoon helemaal verandert....
Systeem herstel werkt trouwens ook niet......
Dus ik ging kijken wat er mis was met mijn normale documenten, nu zag ik dat alle mappen leeg waren en er een stuk of 10 extra mappen met namen als "<<< AAAA %&#&$%&" erbij waren gekomen....
Hier zit een belangrijke opdracht van school tussen
Ik heb de programmas 'GetDataBack', "Windows Data recovery" en nog verschillende programmas geprobeert, maar hier kon ik niks meer terug krijgen, omdat het denk ik niet gedelete is maar gewoon helemaal verandert....
Systeem herstel werkt trouwens ook niet......