Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Documenten repareren

Pagina: 1
Acties:

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Gister viel mijn laptop uit door een bsod, toen k hem weer opstarten en inlogde heeft windows een nieuw account aangemaakt onder de zelfde naam + de computernaam...
Dus ik ging kijken wat er mis was met mijn normale documenten, nu zag ik dat alle mappen leeg waren en er een stuk of 10 extra mappen met namen als "<<< AAAA %&#&$%&" erbij waren gekomen....
Hier zit een belangrijke opdracht van school tussen :'( , dus ik heb een beetje haast, weet iemand of deze bestanden nog te repareren vallen... en waarom dit gebeurt is..
Ik heb de programmas 'GetDataBack', "Windows Data recovery" en nog verschillende programmas geprobeert, maar hier kon ik niks meer terug krijgen, omdat het denk ik niet gedelete is maar gewoon helemaal verandert....
Systeem herstel werkt trouwens ook niet......

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Staan er geen .tmp files tussen, deze kunnen gewoon geopend worden met het initiele programma waar ze mee gemaakt zijn (een worddoc.tmp kan gewoon in Word worden geopend dacht ik, anders even .tmp in .doc wijzigen).

Veel succes in ieder geval met je data terug krijgen!

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
nope, staan er niet tussen...

op dit plaatje zit je wat er nog over is.. en ik de mappen met rare namen kom ik niet in
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/1778/documentenan2.jpg

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Santo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:02:
Ik heb de programmas 'GetDataBack', "Windows Data recovery" en nog verschillende programmas geprobeert, maar hier kon ik niks meer terug krijgen, omdat het denk ik niet gedelete is maar gewoon helemaal verandert....
Maak een disk image van die schijf en ga dan pas een checkdisk eroverheen trekken.
Systeem herstel werkt trouwens ook niet......
systeemherstel neemt sowieso je persoonlijke documenten niet mee dus dat heeft dan ook geen nut nee.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
misschien klinkt dit gek, maar heb je niet toevallig een trojan (ransomware) op je bak zitten? ziet er namelijk uit alsof alles encrypted is. Of zijn je folders echt LEEG?

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Als er een nieuwe gebruiker is aangemaakt, heb je kans dat je oude mappen zijn beveiligd (XP noemt het geloof ik gepersonaliseerd).
Zoek hier op het forum even op het overnemen van eigendom van mappen, wellicht dat je er dan wel in kunt komen...

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
Brede P schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:32:
Als er een nieuwe gebruiker is aangemaakt, heb je kans dat je oude mappen zijn beveiligd (XP noemt het geloof ik gepersonaliseerd).
Zoek hier op het forum even op het overnemen van eigendom van mappen, wellicht dat je er dan wel in kunt komen...
die vlieger gaat niet op, kijk naar zijn plaatje. Wanneer een profiel beveiligd is met NTFS permissies kom je de hoofd folder neit eens in. Hier zie je dat hij wel degelijk het profiel in komt, alleen die nasty folders niet.

Wij draaien pointsec op alle computers hier, en als je dan boot met iets anders dan de windows die je hebt installed, zien de folders en files er net zo vaag uit als hij daar heeft. Dit laat me toch sterk vermoeden dat er encryptie overheen zit...

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Verwijderd

Wanneer zijn de folders aangemaakt?
Wanneer zijn de folders voor het laatst gewijzigd?
Waren er voor dit probleem evenveel folders als nu?
Hoe ziet je Documenten map er uit?
Geen hidden files?
Hoe ziet het eruit als je de folders vanuit een commando prompt benaderd?
Wat gebeurt er als je de bestanden naar een andere fysieke schijf (of usb stick) probeert te kopieeren?
Pagina: 1