Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Zoals de titel al aangeeft, mijn sidebar verdwijnt als ik op de knop "bureaublad weergeven" klik.
Dit was voorheen niet zo. Ik gebruik deze knop redelijk vaak vooral als ik veel windows open heb staan is het makkelijk om via deze knop gelijk naar je bureaublad terug te keren, maar voorheen bleef dan gewoon de sidebar in beeld.
Het vreemd is dat ik de sidebar dus wel zie als ik net ben opgestart, en als ik in een window bezig ben die niet schermvullend is.
Alleen als ik alle open windows een voor een minimaliseer blijft de sidebar in beeld.
Wie weet hoe dit komt?
Als ik ga zoeken via google krijg ik zoveel hits dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jawel dit is normaal. Ge kunt wel bij u sidebar 'always on top' opzetten!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Ik weet niet of dat zo goed werkt. Ik maak in XP bijvoorbeeld gebruiker van een toolbar. Dus gewoon een map waar ik snelkoppelingen in gooi en die aan de rechterkant van m'n scherm hang. Daar heb je ook de optie 'Always on Top' maar als ik op 'Show Desktop' klik dan verdwijnt deze ook. Zodra ik dan een venster open staat ie er weer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Snake schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:04:
Jawel dit is normaal. Ge kunt wel bij u sidebar 'always on top' opzetten!
Ik twijfel nu, maar volgens mij was dit voorheen niet zo.

Als ik de sidebar op always on top zet dan worden venster welke ik op maximaal zet niet meer beeldvullend (dat is logisch)
Volgens mij was het voorheen zo dat als ik op bureaublad weergeven klikte ik gewoon het bureaublad kreeg met de sidebar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zie ook nooit de Sidebar als ik op 'Show desktop' klik. Voor zover ik weet is dit ook nooit anders geweest in Vista (in 1,5 jaar).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana