Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Dan kun je precies zien welk(e) proces(sen) disk access doen.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Niet voordat je weet of dat het verantwoordelijke proces is.Aikon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:47:
Probeer eens superfetch uit te zetten.
Zomaar in het wilde weg uitzetten is nooit echt handig als je een oorzaak wil achterhalen met de tools die er zijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ook zie ik heel veel bovenaan staan datastore.edb, wat is dat?

Edit: Na een tijdje naar de monitor kijken lijkt het toch er op dat System Volume Information veel schrijft en leest. Dat is toch de restore point informatie?
[ Voor 21% gewijzigd door Crowmeister op 22-05-2008 20:25 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ja.Crowmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:53:
Ah thanks, hier een screenshot. Veel files van Age of Conan, raar die game draait niet.
Ook zie ik heel veel bovenaan staan datastore.edb, wat is dat?
[afbeelding]
Edit: Na een tijdje naar de monitor kijken lijkt het toch er op dat System Volume Information veel schrijft en leest. Dat is toch de restore point informatie?
Misschien zou je eens moeten proberen te achterhalen welk proces (of service) dat dan is. Wellicht kan Process Explorer (van Sysinternals, nu Microsoft) daarbij helpen.
Oh, en het instellen van je pagefile op 0 is niet echt nuttig...
[ Voor 6% gewijzigd door pistole op 22-05-2008 20:44 ]
Ik frut, dus ik epibreer
Nee, dat is zo maar ik las dat een bij een 64-bit systeem met 4GB geheugen of meer een pagefile niet veel toevoegd.pistole schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:43:
(refererend aan je screenshot):
Misschien zou je eens moeten proberen te achterhalen welk proces (of service) dat dan is. Wellicht kan Process Explorer (van Sysinternals, nu Microsoft) daarbij helpen.
Oh, en het instellen van je pagefile op 0 is niet echt nuttig...
Ik snap de SRP dingen, ik vind het wel raar dat deze zo veel moeten lezen en schrijven. Het is vrij irritant zo veel dat het is.
De Age of Conan files snap ik helemaal niet, de files die in de monitor staan zijn gewoon grote datafiles. 1-5 GB per stuk. Waarom zouden die worden gelezen op een moment dat de game niet opgestart is? Tja daar zal ik wel achter komen met Process Explorer, kijken of ik die nog ergens kan vinden
How to determine the appropriate page file size for 64-bit versions of Windows Server 2003 or Windows XPCrowmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:52:
Nee, dat is zo maar ik las dat een bij een 64-bit systeem met 4GB geheugen of meer een pagefile niet veel toevoegd.
Wijzigt daar soms de datum van (timestamp)? Dat zou een reden kunnen zijn waarom ze mee worden genomen in de Previous Versions shadow copy.Ik snap de SRP dingen, ik vind het wel raar dat deze zo veel moeten lezen en schrijven. Het is vrij irritant zo veel dat het is.
De Age of Conan files snap ik helemaal niet, de files die in de monitor staan zijn gewoon grote datafiles. 1-5 GB per stuk.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Thanks, lijkt me dat 70% van 2GB it is
[...]
Hmm weet ik niet. Ik heb de SRP voor C uitgezet en ik heb er totaal geen last meer van nu.Wijzigt daar soms de datum van (timestamp)? Dat zou een reden kunnen zijn waarom ze mee worden genomen in de Previous Versions shadow copy.
Dus dat was het wel. Het heeft iets met die (gigantische 24GB) game te maken. De game heb ik mee dan een week geleden installed. Maar nu nog is SRP er mee bezig?
Ik wil graag SRP behouden voor de veiligheid, maar dat geschrijf op de schijf is niet om aan te horen. Hurts my brain
Ik had ook Vista64 bit draaien, en ook alleen maar die HD rattelen.
Pc hing ook in een domein, met veel shares....misscien is die die wel aan het indexeren ofzo.
Maar goed, ik was het zat, na een week nog steeds zo, viel niet mee te werken.
Nu draai ik Vista x86 UK en nu reageert ie gewoon goed, en geen geratel meer.
pc is gewoon een dual core 2.5g met 4gig intern geheugen, en een sata 10000toeren hd.
Dus daar zou het ook niet aan mogen liggen.
[ Voor 16% gewijzigd door nike op 24-05-2008 08:11 ]
-edit-
Ja voor mij is het (tijdelijk) opgelost.nike schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:09:
Is het al opgelost?
Ik had ook Vista64 bit draaien, en ook alleen maar die HD rattelen.
Pc hing ook in een domein, met veel shares....misscien is die die wel aan het indexeren ofzo.
Maar goed, ik was het zat, na een week nog steeds zo, viel niet mee te werken.
Nu draai ik Vista x86 UK en nu reageert ie gewoon goed, en geen geratel meer.
pc is gewoon een dual core 2.5g met 4gig intern geheugen, en een sata 10000toeren hd.
Dus daar zou het ook niet aan mogen liggen.
Ik heb de SRP functie uitgezet omdat deze al meer dan een week bezig was Age of Conan te backuppen of zo. Nu SRP uitstaat is er niks aan de hand, maar ik wil wel SRP gebruiken eigelijk