Ik vraag me wellicht iets simpels af. Op sites als marktplaats.nl en speurders.nl zie ik tweedehands games aangeboden staan, waaronder Battlefield 2. Mag dit eigenlijk wel? En zal het überhaupt wel werken? Bij Battlefield 2 is het nodig dat de speler zich registreerd om het online game te spelen. Als je dit spel tweedehands doorverkoopt dan zal de nieuwe eigenaar toch nooit online kunnen spelen? Tenzij Punkbuster uitstaat natuurlijk, maar dat buiten beschouwing gelaten.
Voor BF2 gebruik je de serial i.c.m. je username om online te spelen. Je loopt dus het risico dat de persoon een kopie heeft gemaakt en daarbij ook zijn serial heeft opgeschreven of iets dergelijks.
Zo gauw er iemand anders op jouw serial online kun je niet inloggen, als ik me het systeem goed kan herinneren
Bij BF2 hoeft het dus geen probleem te veroorzaken (afgezien van het feit of je het mag doorverkopen, volgens mij wel want het is jouw eigendom).
Zo gauw er iemand anders op jouw serial online kun je niet inloggen, als ik me het systeem goed kan herinneren
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tuurlijk mag het, alleen kan je spellen die echt voor mulitplayer zijn beter niet 2de hands kopen aangezien de key dus al geregistreerd is.
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar BF2 die ik ook morgen wss ga halen is bij de meeste winkels (bartsmit aan de overkant hier) €15.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Thanks jongens! Ik ben niet van plan om het spel tweedehands te kopen. Dat risico wat jullie opnoemde wil ik niet lopen. Ik heb net geprobeerd te spelen met de disc van me broertje maar dat wilde niet echt lukken. Ik ga morgen ook maar eens langs bij de bart smit.
Met BF2 kun je zoveel mogelijk verschillende accounts aanmaken, met BF2142 kun je maar 1 account aan de key BINDEN maar daarin kun je weer verschillende profiles aanmaken.
Dus bij BF2142 is het essentieel om de login gegevens van de verkoper te weten, en bij BF2 gaat het alleen om de key.
Dus bij BF2142 is het essentieel om de login gegevens van de verkoper te weten, en bij BF2 gaat het alleen om de key.
Verwijderd
Heb ook BF2 in bezit ben alleen deel 1 kwijt , Special Forces dvd kan ik nog wel vinden , heb wel de code nog met boekje van BF1 , Oplosossing is dus waarschijnlijk de illigale versie downloaden of ? niet?
Verwijderd
Het is wel mogelijk om BF2 2e hands te kopen. Als de verkoper de game niet meer heeft geinstalleerd kan jij de key gewoon gebruiken. Het is niet verplicht om de game te registeren.
@Ten4
Kijk, voor jou heeft het dan wel nut om een 2e hands spel te kopen want je hebt de serial nog maar de disc zelf niet meer
Overigens is BF1942 al redelijk goedkoop en zal dat weinig schelen met een 2e hands versie.
Kijk, voor jou heeft het dan wel nut om een 2e hands spel te kopen want je hebt de serial nog maar de disc zelf niet meer
Overigens is BF1942 al redelijk goedkoop en zal dat weinig schelen met een 2e hands versie.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Verwijderd
ediTZ3R0 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:16:
@Ten4
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 08:06 ]
Pagina: 1