Hallo,
Ik heb in de zomer van 2006 een laptop gekocht.
Dit gaat om een "Packard Bell Easynote R0900"
Vanmiddag deed hij het nog, Ik wilde verder gaan aan mij verslag die ik voor de deadline voor morgen af moet hebben en toen ik hem van stand-by afhaalde deed het beeld vaag waarop ik hem met de knop uitdrukte...
ik startte hem opnieuw op en merkte dat de lampjes van de accu en de stekker verwisseld waren.. beeld deed weer vaag en ging toen uit.
vervolgens bleef hij zwart na meerdere malen herstarten.
10 minuten heb ik hem laten rusten en hij start net zowaar op! totdat ik na het bios de mededeling krijg dat ik een .DLL bestand mis en dat ik contact op moet nemen met de software fabrikant.
ik start hem opnieuw op om in het bios wat rond te speuren. lukte niet meer. beeld weer op zwart...
overige gegevens van mijn laptop:
alvast bedankt voor jullie hulp!
S.
EDIT:
update:
ik kwam net weer in het BIOS en het ziet er naar uit dat de harde schijf en de DVD-speler het doen. na 20 seconden viel het bios uit en kreeg ik wederom zwart scherm..
iemand een idee?
Ik heb in de zomer van 2006 een laptop gekocht.
Dit gaat om een "Packard Bell Easynote R0900"
Vanmiddag deed hij het nog, Ik wilde verder gaan aan mij verslag die ik voor de deadline voor morgen af moet hebben en toen ik hem van stand-by afhaalde deed het beeld vaag waarop ik hem met de knop uitdrukte...
ik startte hem opnieuw op en merkte dat de lampjes van de accu en de stekker verwisseld waren.. beeld deed weer vaag en ging toen uit.
vervolgens bleef hij zwart na meerdere malen herstarten.
10 minuten heb ik hem laten rusten en hij start net zowaar op! totdat ik na het bios de mededeling krijg dat ik een .DLL bestand mis en dat ik contact op moet nemen met de software fabrikant.
ik start hem opnieuw op om in het bios wat rond te speuren. lukte niet meer. beeld weer op zwart...
overige gegevens van mijn laptop:
| Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition Gewicht 2,8 Kg Processor Mobile Sempron 3300+ Groote van het geheugen 1 GB Capaciteit 80 GB CD-RW / DVD-RW DVD+RW/DVD-RW multidrive dual-layer Video ATI Radeon® Xpress 200M Videogeheugen 128 MB (shared) Monitor 15,4'' TFT 16,9 WXGA Diamond view Accu Li-Ion Geluid Soundblaster Compatible Luidsprekers Geïntegreerd Modem 56kbps v.92 Netwerkkaart 10/100 LAN Ethernet Wi-Fi 802.11 b/g USB aansluiting (totaal/voor/achter) 3 x USB 2.0 TV-uitgang S-VHS VGA extern monitor port VGA Microfoon Geïntegreerd Garantie (standaard) 1 jaar Pick Up, Repair en Return |
alvast bedankt voor jullie hulp!
S.
EDIT:
update:
ik kwam net weer in het BIOS en het ziet er naar uit dat de harde schijf en de DVD-speler het doen. na 20 seconden viel het bios uit en kreeg ik wederom zwart scherm..
iemand een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door redarrow7216 op 06-03-2018 17:06 . Reden: google zoekresultaten.. ]