Kun je Google Agenda exporteren naar Excel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262591

Topicstarter
Graag exporteer ik Google Agenda naar Excel.
Google Agenda biedt hiervoor geen standaard optie en ik vind online geen geschikte trucs om dit voor elkaar te krijgen.

Mijn doel is het volgende:
ik beheer agenda's voor drie verschillende opdrachtgevers en wil graag elke maand in Excel zetten hoeveel ik voor elk van hen heb gewerkt.

Wie helpt mij verder?

Ik ben geen ontzettend slimme computergebruiker. Althans, ik ben wel intelligent maar onervaren met programmeren en gekke trucjes.

Een heldere stap-voor-stap uitleg is enorm welkom!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Een losse urenregistratie bijhouden? :P Lijkt me persoonlijk ook niet echt handig om dat in een agenda te doen.

Verder zou je eventueel met de Google Calendar API aan de slag kunnen gaan, maar als je geen ontzettend slimme (sorry, je eigen woorden :P) computergebruiker bent wordt dat wat lastig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280933

Hoi Beuzelarij,

ik wil ook de "Gcal2Excel" gebruiken, maar de resultaat Excel-bestaand is altijd 0 KB groot. Dus werkt het niet. :( Ik heb gewoon java geïnstalleerd. Op de website staat, dat "Java Platform, Enterprise Edition 5 SDK" ook moet geïnstalleerd worden. klopt dat? Dit heb ik nu ook gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Is er iemand die me kan helpen?

De groeten uit Aken, Tobias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb geen idee wat de reden daarvan zou kunnen zijn, omdat ik het zelf niet gebruik. De topicstarter heeft blijkbaar enkel aan haarzelf gedacht, en verder ook niets meer van zich laten horen.

Oh ja, de groeten terug naar Aken. :)