[LAN-Party] Zoek locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Hallo. Ik ben een LAN-Party aan het organiseren voor mijn clan en vrienden van rond de 30 man (max 40). Ik zoek een geschikte locatie (een zaaltje). Mag iets geld kosten, maar het moet redelijk blijven. Heeft iemand een mooi zaaltje of weet iemand een mooi zaaltje voor een LAN-Party....

Bedankt alvast.

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:19

Petuhr

FreeBSD

Lijkt me handig als je er ook bij vermeld in welke regio je iets zoekt :)

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 22:18
Probeer gymzalen in de omgeving? Boeren met leegstaande stallen (weet ik veel waar ter wereld je zit) oude fabriekshal, opslagplaats, kortom: denk zelf eens na?

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik heb al wel iets gevonden maar was al vol geplant. Het gaat om Regio nijmegen :P Het is ook wel belangrijk dat er tafels en stoelen aanwezig zijn en dat er kracht stroom is i.v.m. aantal pc's.

[EDIT] Ik heb dit gepost omdat ik een zaal zoek waar ooit al iemand een lan heeft gehouden zodat ik ervaringen heb zodat ik zeker weet dat het praktisch en technisch mogelijk is op die locatie...

[ Voor 34% gewijzigd door vdvleon op 21-05-2008 19:19 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik ga je heel veel succes wensen met het zoeken van een goede locatie vdvleon, maar in het Shopping Forum of elders op Tweakers.net is geen plek waar je vraag zou passen.

Wellicht heeft een zoektocht naar "zaalverhuur" of een telefoontje naar de gemeente (voor gemeentelijke gebouwen/buurthuizen) zin :)

Dit topic is gesloten.