Ik heb het volgende probleem:
Sinds een aantal dagen knalt mijn internet explorer er zonder pardon uit. Ik heb geen speciale software e.d. geinstalleerd wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn.
Heb altijd officieele XP Pro SP2 gedraaid en nooit problemen gehad. Virusscanner heb ik McAfee draaien incl anti spyware pack. Heb ook gescand, maar geen virussen aangetroffen.
De volgende melding krijg ik:
1) als eerste krijg ik een explorer.exe toepassingsfout
2) vervolgens krijg ik het bekende ''er is een fout opgetreden...."
3) tot slot, als ik dan kijk naar informatie over de fout, geeft hij aan: "imonslp.dll"
Soms doet hij het zelfs zonder melding te geven en verdwijnt mijn internet explorer plotseling.
Het irritante is dat ik overal heb proberen te zoeken maar dat ik op google niks vindt over de melding imonslp.dll... kan dit bestand nergens vinden.
*heb antispyware, virusscan, malware en al laten lopen > niks gevonden
*alle windows updates heb ik steeds binnen > ben dus niet ''out of date''
*heb van alle ellende maar SP3 eens eroverheen gegooid, maar dat levert ook geen succes op.
Voor de rest loopt hij gewoon prima...dat is het rare.
Ben benieuwd of iemand anders dit dus al eens is tegengekomen:
Sinds een aantal dagen knalt mijn internet explorer er zonder pardon uit. Ik heb geen speciale software e.d. geinstalleerd wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn.
Heb altijd officieele XP Pro SP2 gedraaid en nooit problemen gehad. Virusscanner heb ik McAfee draaien incl anti spyware pack. Heb ook gescand, maar geen virussen aangetroffen.
De volgende melding krijg ik:
1) als eerste krijg ik een explorer.exe toepassingsfout
2) vervolgens krijg ik het bekende ''er is een fout opgetreden...."
3) tot slot, als ik dan kijk naar informatie over de fout, geeft hij aan: "imonslp.dll"
Soms doet hij het zelfs zonder melding te geven en verdwijnt mijn internet explorer plotseling.
Het irritante is dat ik overal heb proberen te zoeken maar dat ik op google niks vindt over de melding imonslp.dll... kan dit bestand nergens vinden.
*heb antispyware, virusscan, malware en al laten lopen > niks gevonden
*alle windows updates heb ik steeds binnen > ben dus niet ''out of date''
*heb van alle ellende maar SP3 eens eroverheen gegooid, maar dat levert ook geen succes op.
Voor de rest loopt hij gewoon prima...dat is het rare.
Ben benieuwd of iemand anders dit dus al eens is tegengekomen: