I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
He, die hebben we nog liggen in de winkel, als je hem wilt moet je ff bellen dinsdag (dan zijn we weer open)
kijk voor adresgegevens op www.joos.net
kijk voor adresgegevens op www.joos.net
wat is de prijs?
want ik heb hem ook wel bij www.shop.nl zien staan maar fl:150,- vindt ik een beetje te duur
want ik heb hem ook wel bij www.shop.nl zien staan maar fl:150,- vindt ik een beetje te duur
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
ik geloof iets van 4 a 5 tientjes, weet ik niet helemaal zeker meer, het is een gewoon keypad met een ps/2 aansluiting..
Verwijderd
Ik heb ze vaak genoeg zien liggen op de computerdiscount beurzen,ook enkele tientjes,....
Ennuh,Ik ben dus op zoek naar een toetsenbord ZONDER numpad(zouden die bestaan?
?)
8erliggende verhaal : als je de muis dus rechts hebt liggen is het òf onmogelijk muizen òf onmoglijk typen omdat er gewoonweg dat numpad in de weg zit,het ligt op het territoruim van de muis!
numpad aan de linkerkant zou ookal een oplossing zijn.
graag een reactie en/of advies over een verkoopadres
dank u voor uw aand8
Ennuh,Ik ben dus op zoek naar een toetsenbord ZONDER numpad(zouden die bestaan?
?)8erliggende verhaal : als je de muis dus rechts hebt liggen is het òf onmogelijk muizen òf onmoglijk typen omdat er gewoonweg dat numpad in de weg zit,het ligt op het territoruim van de muis!
numpad aan de linkerkant zou ookal een oplossing zijn.
graag een reactie en/of advies over een verkoopadres

dank u voor uw aand8
Modderfokker: Je bedoelt iets als dit?
Deze is van Cherry, maar ik weet niet waar die dingen te koop zijn. Misschien fabrikant ff mailen (www.cherry.de)
Deze is van Cherry, maar ik weet niet waar die dingen te koop zijn. Misschien fabrikant ff mailen (www.cherry.de)
Ook die zit in ons rariteitencabinet, maar is niet te koop...
Pagina: 1