[HT-set] Harman Kardon / Infinity?

Pagina: 1
Acties:

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 09:16
Ben al een aantal weken aan het luisteren en rondspeuren naar een leuk instap HT set.
Ben geen audiofiel maar hoor wel degelijk hier en daar verschil.
Gaat mij voornamelijk om het kijken van films maar houd ook van een goed stuk muziek.
Gezien het beperkte budget ben ik tot het volgende gekomen:

Harman Kardon set bij de mediemarkt in de aanbieding voor € 499,=
AVR135+DVDxx ?
Infinity TSS500

Harman Kardon set bij de Saturn (Cinelife 7) € 525,=
AVR137 + DVD27
HKTS 7 speakers

Of toch kiezen voor wat meer vermogen?
AVR147 met HKTS11BQ (3weg systeem)
Komt met verzenden op 650,= uit

Hoop dat er mensen zijn met ervaringen over de speakersets? Heb de HKTS7 gehoord maar viel ten opzichte van de infinity wat tegen leek het wel, misschien een kwestie van afstellen want iedereen zit eraan natuurlijk bij die zaken.
Budget is rond de 600,= en weet dat ik daar geen superkwaliteit van moet verwachten. Maar zo'n grote audiofiel ben ik ook weer niet.
Andere voorstellen zijn natuurlijk ook altijd welkom

Verwijderd

Ik zit naar dezelfde soort speakers te kijken en ben ook zeer gecharmeerd van de Kef eitjes 2005 serie,
voor 399,- bij Correct in Rotterdam of de Mordaunt Short Genies, veelvoudig testwinnaar en voor 599,- bij Bestekeus.nl

• Fire_Bird
Beetje verder gekeken en denk toch maar af te haken van de HK sets

Persoonlijke list nu:

Receiver:
- Onkyo tx-sr506
- Onkyo tx-sr576
of de Pioneer VSX-917-S

Speakers:
- Mordaunt Short Premier
- Infinity Primus HCS
- Kef 2005.2, iets zegt me wel dat als je meer naar Audio neigt dat de keuze tussen bovenste twee zal zijn..

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-02 14:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Ik was eigenlijks ook geintereseerd in de aanbieding bij de Saturn, maar dit is dus niet een bijzonder setje? Bij Kieskeurig zijn er iig lovende reviews. Waarom ben jij Fire_Bird afgehaakt van Harman/Kardon?

[ Voor 45% gewijzigd door antonboonstra op 22-05-2008 15:23 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 15:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

voor de HKTS11BQ raad ik je toch een iets zwaardere reciever aan van H/K bijvoorbeeld de avr245 (deze is al te koop voor 180 euro)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Verwijderd

Hey, ik ken iig iemand die de harman/cardon DVD27 nieuw in doos heb staan, nog niet eens uitgepakt. als je daar interesse hebt kan ik je er wel bij helpen. Laat maar eerst weten of je interesse hebt en dan zal ik vragen of er een leuk prijsje voor jou geregeld kan worden.

Bryan

• Fire_Bird
antonboonstra schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:17:
Ik was eigenlijks ook geintereseerd in de aanbieding bij de Saturn, maar dit is dus niet een bijzonder setje? Bij Kieskeurig zijn er iig lovende reviews. Waarom ben jij Fire_Bird afgehaakt van Harman/Kardon?
Ik ben zelf afgehaakt van HK omdat ik bij wat verschillende HiFi zaken heb gehoord dat de uitval erg hoog schijnt te zijn.
Het zijn leuke sets voor home cinema maar wil zelf ook wel wat fatsoenlijk audio luisteren, en na zelf wat luisterstudio's te hebben aangedaan ga ik toch voor de Kef 2005.2 denk ik nu..
Audio is natuurlijk heel persoonlijk dus ga ook eens luisteren en merk het verschil (neem je eigen fav. muziek ook mee op cd of ipod, even een tulp kabeltje mee om aan te sluiten en ze zijn heus niet te beroerd om dat even aan te sluiten dan :)

Verwijderd

Superdaantje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:29:
voor de HKTS11BQ raad ik je toch een iets zwaardere reciever aan van H/K bijvoorbeeld de avr245 (deze is al te koop voor 180 euro)
Als je mij een winkel aan kan wijzen waar de harman kardon AVR 245 nieuw 180 euro kost, krijg je van mij een tientje. Dus wijs maar aan, dan stuur ik een tientje naar je rekening? :P

EDIT: @ Superdaantje:

Ja dat dacht ik ook al, vandaar dat ik er een tientje voor over had :9 De AVR 145 kost nu 189,- deze ga ik binnenkort kopen, maar een AVR 245 voor 180 was natuurlijk leuker geweest. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 15:44 ]

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 15:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:28:
[...]

Als je mij een winkel aan kan wijzen waar de harman kardon AVR 245 nieuw 180 euro kost, krijg je van mij een tientje. Dus wijs maar aan, dan stuur ik een tientje naar je rekening? :P
Denk dat die de 145 bedoeld ;) deze heb ik een tijd geleden wel voor 180 gezien.
nu hebben ze hem voor 199
http://www.budgethouse.nl...n_kardon_receiver_avr145/

[ Voor 17% gewijzigd door Daan_ op 25-05-2008 14:35 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Pagina: 1