Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Emoticon invoegen = getyped tekst weg

Pagina: 1
Acties:

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10 17:42
Ik had vandaag (ezel stoot zich blijkbaar soms wel meerdere keren aan een steen) weer het probleem dat ik een lange reactie had getyped op de frontpage. Nu klikte ik per ongeluk weer op een icoontje invoegen --> :Y) (aangezien ik de code niet uit mn hoofd wist)

En ineens is mn hele getyped reactie weg, na deze terleurstelling maar gewoon een korte reactie getyped. Maar het is zeker niet de eerste keer dat het gebeurt. Nu gebruik ik niet de meest standaard browser, Opera 9.50 Beta build 4506 (OS X) maar ik weet zeker dat het in de standaard release ook al een paar keer is voorgekomen.

Ligt dit aan mij, is het een probleem met mijn browser of zou dit heel misschien aan de site kunnen liggen

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Volgende keer op (het MacOS X equavilent van) CTRL+Z drukken ;) Ik weet niet zeker of dit werkt in Opera, maar in FireFox 2 op Windows werkt dit prima.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Weet je zeker dat niet bijv. toevallig je hele reactie had geselecteerd op het moment dat dit gebeurde? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10 17:42
100% zeker weten dat ik de tekst niet had geslecteerd op de moment dat ik het icoon deed invoegen. ;) .......

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zo een soort iets heb ik ook wel eens in IE7, maar dan dat de smilie opeens aan het begin staat, i.p.v. op de focus(). Maar dan bij het aanklikken van meerde smilies vaak.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes