Toon posts:

PC loopt vast na opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Verwijderd

Topicstarter
Kon met zoeken niet een passende oplossing vinden, dus maak ik dit topic aan.

Vorige week begon 'internet' raar te doen (ofwel: bij Google kon niks meer gevonden worden, sommige pagina's werd de broncode van weergeven). Na paar dagen begon het wel te irriteren en heb ik een aantal virus/spywarescanners laten draaien. Hielp uiteindelijk niet, maar uiteindelijk startte de pc ook nauwelijks meer op. (Weet niet of dat samenhangt met die virusscanners e.d. maar toch).
Met nauwelijks bedoel ik dat overal dat in de taakbalk (dat blauwe ding onderaan?) zandlopertje komt en verder kun je niks aanklikken, behalve ctrl+alt+del. In taakbeheer zie je dan dat de cpu oploopt tot 100% en weer afzwakt naar 0%. Er zijn zo'n 42 processen actief waarvan je enkel van de eerste 6 informatie ziet (SYSTEM of gebruiker ofzoiets).

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. bvd

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53
Beste Fruitsnote, dit is niet geheel de bedoeling van GoT, we zijn geen helpdesk. Begin eerst maar eens met het doorlezen van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Het is namelijk de bedoeling dat je eerst zelf de nodige moeite doet voordat je een topic opent :) Daarnaast horen dit soort probleemtopics ook niet thuis in CSL.

Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ en het CSL Beleid

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 21-05-2008 13:28 ]

Dit topic is gesloten.