Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Sneltoets CTRL+D uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:23
Hey,

Ik zit met het volgende probleem in Outlook 2003:

Ik gebruik op het werk de toepassing voor onze telefooncentrale. Als je met je cursor een telefoonnr hebt geselecteerd en je drukt CTRL+ALT+D, dan wordt dat nummer meteen gebeld op je telefoon.

Allemaal heel leuk, we zijn hier nu net aan gewoon geraakt, maar nu blijkt dat deze sneltoetscombinatie in Outlook 2003 de neiging heeft om het actieve item te DELETEN?!

In Word kan je vrij eenvoudig de sneltoetsen zelf aanpassen, maar in Outlook is dit schijnbaar niet het geval?

Kent er iemand aub een methode om deze sneltoets in Outlook uit te schakelen?

Ikzelf heb me rot gezocht naar een oplossing, maar kwam bijna niets bruikbaars tegen, behalve wat er hier terug te vinden is:

http://bhandler.spaces.li...D8jSvNS4lqdAuug!303.entry

Hier wordt namelijk uitgelegd hoe je CTRL+ENTER kan uitschakelen.
Ik heb de instructies gevolgd om iets gelijkaardigs te doen met CTRL+D.
Ik heb dus deze key gemaakt:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Outlook\DisabledShortcutKeysCheckBoxes
En hier een Tekenwaarde toegevoegd CtrlD, met waarde 8,68.
Die waarde bekom ik door de info op deze link:
http://office.microsoft.c...k2000/HA011380631033.aspx

Dit schijnt echter niet te werken. Ziet iemand de fout of kent er iemand een andere methode aub? Ik en een paar collega's zijn er zo al in geslaagd een deel gegevens van contactpersonen ongewild te wissen.

Als alternatief zou het ook erg helpen als we de gedelete data moesten kunnen terughalen.
Voor je eigen contactpersonen is dat niet erg, die worden in de prullenbak gezet als je ze per ongeluk wist. Wij werken echter veel met gedeelde contactpersonen en als je daar iets wist, lijkt het voorgoed weg te zijn. Kan je dit op één of andere manier vermijden?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.