Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2003] Bestanden groter dan aantal mb niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik zit hier met een vraag waar ik zo niet uit kom.
Het probleem is dat een kennis van mij graag om disk-space te besparen in outlook (2003) wilt instellen dat bestanden die groter zijn dan 10mb niet worden gedownload.

Nu ben ik de handige harry met de computer kennis maar helaas kom ik er ook niet uit.
Heb al gegoogled, help geraadpleegt van outlook 2003 en na een half uur zoeken en ongeveer alle opties te zijn afgegaan dacht ik dat ik maar eens hulp kon gaan zoeken :+ .

Enige hulp is dan ook welkom, aangezien ik er echt niet uitkom.

Bij voorbaad dank :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 12:13 . Reden: Mega typo verbeterd. ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
volgens mij kan outlook pas de grootte bepalen als de mail opgehaald is, en niet vooraf. Ik neem aan dat je pop3 bedoelt?
Je kan binnen outlook natuurlijk af en toe zoeken op grote mails, is een standaard zoekfilter voor (zoekmappen -> grote E-mail).
Overigens kan binnen Outlook 2003 je totale PST-bestand niet groter worden dan 2 GB (afaik).

[ Voor 20% gewijzigd door Witte op 21-05-2008 16:00 ]

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
http://office.microsoft.c...tlook/HP052425881043.aspx

Heb het ondertussen gevonden, echter geld dit alleen voor exchange server.
Achja, dan alleen maar de bericht koppen :)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Witte schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:56:
volgens mij kan outlook pas de grootte bepalen als de mail opgehaald is, en niet vooraf. Ik neem aan dat je pop3 bedoelt?
Je kan binnen outlook natuurlijk af en toe zoeken op grote mails, is een standaard zoekfilter voor (zoekmappen -> grote E-mail).
Overigens kan binnen Outlook 2003 je totale PST-bestand niet groter worden dan 2 GB (afaik).
limiet is weg. Maar 4 Gb is aanbevole MAX grote.

@TS
Wat is het bezwaar? met de huidige snelheden is 10 MB <1 minuut opgehaald..

Daarnaast Wie ontvangt er nou veel mail grtoter dan 10Mb?? 2 MB is al vel meeste mail van mij is gemiddeld 100kb

A Soldiers manual and a pair of boots.