Toon posts:

nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zit er over na te denken om een nieuwe laptop te nemen ik kwam zelf op deze 3 uit.laptp is bedoel voor gewoon normaal interneten en af en toe een spelletje

zie:Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/3699/lappieao0.th.png

Dit is een sony VAIO(725 eur) welke is beter of heeft iemand anders ook advies voor me

Intel® Core™2 Duo-processor (2.00 GHz en 667 MHz FSB)
Legitieme Windows Vista® Home Premium met Service Pack 1 (Engelse Versie)
Harde schijf van 200 GB Serieel ATA 5400 rpm
2 GB DDR2-667 SDRAM (2 x 1 GB - geen lege geheugensleuven beschikbaar), maximum 4 GB DDR2-667 SDRAM - In het geval van 4 GB is het mogelijk dat een deel van het systeemgeheugen boven de 3 GB niet beschikbaar is voor het besturingssysteem
15,4-inch WXGA (1280 x 800) breedbeeld X-black-LCD-scherm
NVIDIA® GeForce® 8400M GT met in totaal 895 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 128 MB exclusief toegewezen geheugen
DVD±RW/±R- DL/RAM-station
Draadloos LAN IEEE 802.11a/b/g/n
4 Hi-Speed USB 2.0 poorten
Engels toetsenbord

nummer 3 een hp

Processor
Omschrijving Intel® Core 2 Duo T7250 (2,0 GHz)
Fabrikantcode -
Kloksnelheid 2x 2000 MHz
Level 2 Cache 2x 1024 kb
Bussnelheid 800 MHz (Quadpumped)
max. stroomverbruik 35 Watt
Core Spanning 1,08 Volt - 1,18 Volt
Bouwvorm mFC-PGA
Socket P

Geheugen
beschikbaar 2048 MB
maximaal 4096 MB
SO-DIMM Slots 2, reeds bezet
Type DDR2

Chipset
Intel® PM965 Express

Display
Zichtbaar beeld 17,0 inch
Resolutie 1440x900 Pixels
Type WXGA+

Grafisch

Grafische chip ATI Mobility Radeon X1350
Geheugen 128 MB aanwezig, t/m 384 MB (shared)

Harddisk 1 160 GB, 5400 rpm

Harddiskdetails 7Pin SATA

Optische drive
Intern CD/DVD
Formaten (Lezen) CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-R DL, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL
Formaten (Schrijven) CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, DVD+R DL, DVD-R DL

Cardreader SD

Sound
Soundchip High-definition audio
Speakers ingebouwd

LAN 10/100 Mbps

Wireless LAN tot 11 MBit/s (IEEE 802.11b), tot 54 MBit/s (IEEE 802.11g), tot 54 MBit/s (IEEE 802.11a)

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

jelly

Arch Linux

CSL Beleid
Voor een aantal van deze categorieën geldt dat men gebruik dient te maken van de geschreven Best Buy Guides, te vinden bovenaan de topiclijst. Dat wil zeggen, bekijk de opstelling die daar tot stand is gekomen, ga geen 'welke moet ik nemen?'-vragen in die topics stellen! Aangezien er talloze informatiebronnen te vinden zijn, gaan we er van uit dat de Tweaker in staat is zelf deze keuze te maken. Tips bij dit onderzoek (en voor de categorieën waar geen BBG's van zijn) zijn te vinden in de HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?.

Diegene die een laptop zoeken kunnen het beste even kijken in CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke?

[ Voor 58% gewijzigd door jelly op 21-05-2008 10:35 ]

Keep it simple stupid

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-01 15:24

Turkish

zhé germans

danny23 welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.