Bestaat er een overzicht van wie het meeste / minste moddereert? Dus een soort modderator stats... ik heb me helemaal lens geazocht, maar nix gevonden...
Is standaard niet aanwezig. Dat moet femme ergens uit een logfile rippen geloof ik.
In ieder geval niet zomaar Online en automagisch updatend.
In ieder geval niet zomaar Online en automagisch updatend.
Aannames zijn fataal.
Een week of 2 door Femme gepost
irrelevant 5204
Femme 4792
Cookie 3192
GaMeOvEr 2493
TheGhostInc 2399
Robin van Rootseler 2194
Jaymz 2175
arjenk 2146
Decs 1826
The Jester 1645
Flipz 1627
InterCC 1622
ecteinascidin 1583
hehe, ik ben wel benieuwd naar wie het minst modereert
. Kan je wel een aardig top100 maken denk ik
.
Ik heb wel gezien dat ik met 300 punten in 2 weken wel een plekkie omhoog ben gegaan.
Ik heb wel gezien dat ik met 300 punten in 2 weken wel een plekkie omhoog ben gegaan.
Schijnt het totaal te zijn vanaf invoering van het nieuwe modsysteem.
* GaMeOvEr vind dat hij maar weinig gemod heeft.
* GaMeOvEr feels guilty.
Een automagisch updatend lijstje zou wel leuk zijn misschien.
* GaMeOvEr vind dat hij maar weinig gemod heeft.
* GaMeOvEr feels guilty.
Een automagisch updatend lijstje zou wel leuk zijn misschien.
Aannames zijn fataal.
Ik zou het i elk geval erg leuk vinden als er zo'n top 10/100 zou komen met een optie in je profile waar je eigen positie en aantal punten staan. Kom op Femme, dat moet toch kunnen (ja je hebt het al zo druk)
Lijkt me niet zo'n goed plan. Zou wel eens voor de verkeerde modder eet intenties kunnen zorgen. Het is leuk als er een keer 'per ongeluk' zo'n lijstje uit het log valt. Maar als mensen het kunnen opzoeken en er 'status' aan kunnen verbinden dan denk ik het onder andere karmahoererij, slechte modderaties en andere verwante nog meer tijd verslindende ,niet nader bij naam te noemen om mensen niet op ideen te brengen, akties met zich meebrengt. Stats zijn erg leuk, maar dit lijkt me not done.
2$cts van Kex
2$cts van Kex
edit:
2$ is wel erg veel
2$ is wel erg veel
Mja, dat is waarschijnlijk ook de reden dat er geen "Karma Top 100" lijstje is. Om niet aan te zetten naar een bepaald streven, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen...
Aannames zijn fataal.
Mja... daar konden jullie wel eens heel erg gelijk in hebben, had ik niet zo bij stilgestaan.
Pagina: 1