Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn g15 keyboard-drivers (en nog wat kleine dingen) worden niet meer geladen na een resume van hibernation (slaapstand)

is er misschien een tool waarmee je dit kunt oplossen, bv die ervoor zorgt dat alles in de startup-map (of andere) opnieuw wordt geladen bij resume from hibernation?

Of iets dergelijks?

bedankt groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens je drivers te updaten, misschien zijn die niet geschikt voor slaapstand.

Normaal gesproken doet slaapstand ook niet echt bewust iets sluiten. Het zet de hele status/geheugen in een file en hersteld dit weer, normaal zou dan niks echt gesloten mogen worden. Misschien zijn er drivers/programmas op jouw systeem die hier niet lekker mee omgaan, eventueel een update proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is niet iets wat in TCA thuis hoort, maar meer in WOS denk ik.... Vandaar dat ik een move doe.

Move TCA -> WOS

[ Voor 8% gewijzigd door Apen-nootjes op 21-05-2008 10:41 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi kev,
bedankt, maar ik heb de laatste versie al.
ik begrijp dat het niet opnieuw geladen wordt bij een resume, daar dit juist de kracht in de
functie is.
daarom zoek ik eigenlijk iets waarmee ik op het event "resume uit hibernate" kan bouwen, bv
een tool waarmee je kunt aangeven wat er gedaan moet worden, zodat ik het programma voor dit
toetsenbord opnieuw kan laden....

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je zou dan op z'n minst wel even kunnen aangeven óf het voor Windows is, en zo ja, welke Windows versie het hier betreft, denk je niet? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, vista sp1 is het.
Pagina: 1