Toon posts:

Wat zou ik kunnen vragen voor een laptop...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand is geinteresseerd in een oud laptopje dat ik gekregen heb. Ik heb
alleen geen idee wat voor prijs ik er ongeveer voor kan vragen. Heeft iemand
enig idee?

Gegevens:
Toshiba Sattelite 220
P133 - 32mb ram
Diskette station
1,3 GB harde schijf
(geen cdrom)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Staat accu, DSTN of TFT scherm, geluidskaartje ??
Wanneer accu niet goed meer is en je een DSTN schermpje gaat de prijs ineens erg omlaag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik denk niet dat het een TFT scherm is, er zit wel een geluidskaart bij, accu is ook nog in een goeie staat.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Dit soort laptopjes zie op iBazar zo rond de 600,- a 700,- te koop staan, weet niet of ze ook voor die prijs weggaan. Ik zou dat niet doen iig -> geen cd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat die 600/700 ook wel boven mijn verwachting ligt...maar ik zou het niet erg vinden natuurlijk :)

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

(jarig!)
voor 350,- wil ik em wel van je hebben..

icq 41069621

tijd voor verandering.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

hmm ff een berekening: als een nieuwe laptop van rond de 4000 gulden koopt.. dan heb je een celeron 600. als je dan een p100 hebt is dat al zeker 6 keer minder in waarde.. dan gaat de afschrijfwaarde er af en eventuele schade. en dan moet je ook nog rekening houden met de oude zooi dat erin zit. 4000/ 6= 666 - 200- 100 = 300 gulden.. waarom dan zo duur??? ik ben zelf ook op zoek naar zo'n ding maar ik vind de prijzen van 2 handse veel te hoog.:(:(:(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Als alles jofel werkt wil ik um ook wel van je hebben...zelfde prijs of minder...
:P

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Als er fast resume op zit dan ben ik ook wel geinteresseerd.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op dinsdag 20 februari 2001 14:47 schreef bolk het volgende:
hmm ff een berekening: als een nieuwe laptop van rond de 4000 gulden koopt.. dan heb je een celeron 600. als je dan een p100 hebt is dat al zeker 6 keer minder in waarde.. ik ben zelf ook op zoek naar zo'n ding maar ik vind de prijzen van 2 handse veel te hoog.:(:(:(
Yeah right, die vergelijking slaat nergens op, hoe kom je erbij dat een p100 6 x zo goedkoop is als een Celeron 600 ?? Verschil in aantal Mhz'en ?? De prijzen zijn inderdaad hoog ja, maar meestal gaan ze daar ook voor weg. Ik heb het zelfs es gepresteerd om een Compaq P120 met 32 Mb en 3.2 Gb HD + 3com PCMCIA kaart voor fl 875,- aan een bedrijf te verkopen !! Als dat bedrijf m'n laptop voor die prijs koopt, dan zal er wel vraag naar zijn, wat de prijs automatisch opdrijft.

Verwijderd

Zet hem hier in vraag en aanbod.

Verwijderd

Ik zie vaak genoeg dezelfde soort laptopjes staan voor 800,- en hoger, per definitie is een laptop met kleurenscherm al 500,- waard, als ik jou was zou ik effe Toshiba bellen om te kijken of ze nog zo'n cd-drive hebben. Want dan kun je hem ook voor 900,- of zoiets verkopen, zonder CD-ROM vinden een hoop mensen gewoon te lastig.

By the way ik heb zelf (werk er nu zelfs op) een Satellite 210CT met ongeveer dezelfde specs, en dat draait prima dus als je er niet toevallig nog een ander hebt gewoon zelf houden. Je kunt er altijd nog een veredelde ZIP Drive van maken. Want om er een terug te kopen ben je het zelfde bedrag weer kwijt.
Pagina: 1