Toon posts:

@Home Router portforward...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen!

Ik heb een probleem met een router van @home, het gaat om het type Netgear WGR614v6. Alleen staat er volgens mij aangepaste firmware op, als ik inlog op 192.168.1.1 werkt het default password van dit type router niet, alleen die die onder op de router staat. Als ik daarmee inlog dan krijg ik een @home scherm voorgeschoteld waar ik m'n hostname moet invullen en dan zegt hij dat alles goed geconfigureerd is. Maar ik kan helemaal niks instellen, geen ports etc, wat ik toch wel nodig heb. Wat kan ik nog meer proberen?

Verwijderd

@Home is niet gelukkig als je een server thuis draait, en ik denk dat daarom port mapping en DMZ host niet mogelijk is met deze router. Misschien dat je een andere router kunt gebruiken. Waarom heb je een router van @Home zelf, en niet gewoon zelf een router gekocht van (bijvoorbeeld) Linksys?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Login is admin / draadloos.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Misschien heb je wat aan deze handleiding ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ja daarmee moet het wel lukken, met die user/pw combinatie. Het is bij een vriend thuis dus ik ga het vanavond even proberen!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Waarom bel je @home niet, als het een geleverde router is, Dan heb je er gewoon ondersteuning op.

Ze kunnen je vast wel vertellen hoe je een poort moet forwarden.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 12:44
mischien moet je hier is kijken
http://portforward.com/routers.htm

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt door lier en max. Heel erg bedankt!

En chimera2, dat weet ik wel, geen probleem maar dit is een aangepaste router door @home, met dus andere passwords voor verschillende doeleinden.
Pagina: 1