Abonnement met twee simkaarten (dual sim) is prima mogelijkheid. Heeft alleen een groot nadeel. Het toestel dat als EERSTE is aangezet, wordt dan beschouwd als hoofdtoestel. Oftewel, daar komen alle telefoontjes op binnen. Alleen op het moment dat daar niet wordt opgenomen of dat het toestel in gesprek is, wordt de lijn doorgeschakeld naar het tweede toestel.
Dit kan een groot probleem zijn, zeker wanneer je vrouw continu zit te bellen met haar vriendinnen en gebeld wordt door haar vriendinnen. Die wil jij niet binnenkrijgen op jouw lijn, maar je zakencontacten moeten wel binnenkomen op je eigen telefoon.
Lijkt mij dus geen oplossing (hoewel ik natuurlijk niet weet waar je je telefoon voor gebruikt).
Een koppeling van de abonnementen is mogelijk bij Vodafone met een partnership abonnement. Wat je dan als het ware krijgt is een hoofdcontractant, die betaald bijvoorbeeld 30 euro per maand voor het abonnement. Vervolgens komt je vrouw erbij in het contract, die betaald een tientje en valt dan in het abonnement van 30 euro. Of dat tientje ook bij dat abonnement wordt opgeteld is mij niet bekend.
Dit is echter iets dat niet vaak wordt toegepast en in ieder geval onbekend is bij shops als BelCompany. Omdat het echt iets Vodafone-specifieks is zul je dat moeten afsluiten bij een Vodafone shop.
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Succes