Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• beursstarter
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb geen idee of zo iets bestaat, maar kan het hier in ieder geval niet vinden...

Ik heb een pda met abonnement maar maak vrijwel nooit mijn bundel op. Mijn vrouw heeft een eigen abonnement en heeft altijd tekort :P Is er nu niet een mogelijkheid tot een soort geshared abonnement waarbij onze abonnementen (van dezelfde provider gekoppeld zijn) en we onze bundels samenvoegen en beide daar gebruik van maken?

Iemand een suggestie?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Bijde abbonomenten opzeggen, om vervolgens 1 groter abbonoment te nemen?

Verwijderd

http://www.vodafone.nl heeft familie bundels !

• beursstarter
Ik begrijp dat het familieabonnement bedoeld is voor onderling bellen, dus tussen familieleden.

Beide abonnementen opzeggen voor 1 grote is geen oplossing, want we hebben wel beide een eigen telefoon. Dan zou het een abonnement met twee sims moeten zijn. Is dat nog een mogelijkheid?

Verwijderd

Abonnement met twee simkaarten (dual sim) is prima mogelijkheid. Heeft alleen een groot nadeel. Het toestel dat als EERSTE is aangezet, wordt dan beschouwd als hoofdtoestel. Oftewel, daar komen alle telefoontjes op binnen. Alleen op het moment dat daar niet wordt opgenomen of dat het toestel in gesprek is, wordt de lijn doorgeschakeld naar het tweede toestel.

Dit kan een groot probleem zijn, zeker wanneer je vrouw continu zit te bellen met haar vriendinnen en gebeld wordt door haar vriendinnen. Die wil jij niet binnenkrijgen op jouw lijn, maar je zakencontacten moeten wel binnenkomen op je eigen telefoon.

Lijkt mij dus geen oplossing (hoewel ik natuurlijk niet weet waar je je telefoon voor gebruikt).

Een koppeling van de abonnementen is mogelijk bij Vodafone met een partnership abonnement. Wat je dan als het ware krijgt is een hoofdcontractant, die betaald bijvoorbeeld 30 euro per maand voor het abonnement. Vervolgens komt je vrouw erbij in het contract, die betaald een tientje en valt dan in het abonnement van 30 euro. Of dat tientje ook bij dat abonnement wordt opgeteld is mij niet bekend.

Dit is echter iets dat niet vaak wordt toegepast en in ieder geval onbekend is bij shops als BelCompany. Omdat het echt iets Vodafone-specifieks is zul je dat moeten afsluiten bij een Vodafone shop.

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Succes

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:14:
Abonnement met twee simkaarten (dual sim) is prima mogelijkheid.
Een provider kan probleemloos 1 bundel koppelen aan 2 sims, waarbij elke sim zijn eigen nummer heeft.
De vraag is of er ook providers zijn die dit aanbieden.

• beursstarter
Thanks, hier heb ik inderdaad iets aan.

Verwijderd

job schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:16:
[...]
Een provider kan probleemloos 1 bundel koppelen aan 2 sims, waarbij elke sim zijn eigen nummer heeft.
De vraag is of er ook providers zijn die dit aanbieden.
Klopt, maar bij mijn weten doet geen enkele provider dit. Aangezien ze dan een andere specificatie moeten hanteren (vanaf welk nummer gebeld etc). Daarom is het partnership abo van Vodafone voor TS mijns inziens de beste oplossing!
Pagina: 1