Schermprobleem acer laptop 5310

Pagina: 1
Acties:

• thamarty
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Hoi,

Ik heb een vreemd probleem met mijn Acer. Zodra hij wat langer aanstaat of een paar keer opnieuw is gestart wordt het scherm heel onrustig. Er zit een onboard intel kaart in.
Ik zit nu dit te tikken terwijl ik mijn status balk zie knipperen en trillen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik zag dat Acer 100 euro in rekening brengt als ze het probleem niet kunnen herstructureren, de laptop zit nog in garantie, maar omdat hij niet altijd trilt ben ik bang dat hun dat dus niet waarnemen... wat zijn jullie ideeën?

Bedankt.

Martin

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 23:23
Sinds wanneer mag een fabrikant iets in rekening brengen tijdens de garantieperiode? :)

Is het steeds hetzelfde deel van het scherm dat het probleem toont? Als je een screenshot van je scherm neemt, zie je het probleem dan daar ook?

Heb zelf ook ooit een acer gehad, daar hebben ze 3x de vga kabel moeten in vervangen omdat het scherm wegviel/stevig begon te flikkeren/...

Gewoon garantie claimen, dat het probleem zich niet altijd voordoet is niet jou probleem, zij moeten het maar oplossen, geld mogen ze volgens mij nooit niet vragen tijdens de garantie voor dergelijke problemen (misschien als ze kunnen aantonen als het gebruikersschade is?). Enige probleem dat er volgens mij kan zijn, is dat ze het testen en niet kunnen reconstrueren en laptop gewoon retour sturen zonder er een poot naar uitgestoken te hebben ...

• thamarty
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Dank je wel!
het is als de laptop een tijdje aan staat merk ik nu.
Ik heb hem aangemeld bij acer en maandag wordt hij gehaald.
En ik doe er een briefje bij met dat ze even wat langer de laptop ter test moeten zetten:D