Beste Tweakers,
mijn nieuwe systeem:
Silentmaxx ST 07
Enermax modu 82+ 525W
MSI P7N SLI Platinum Silent
CPU : E8400
MSI nx8800GT Silent
Samsung SpinpointF1 750Gb
Enermax modu 82+ 525W
Windows XP 32b
Alles loopt soepeltjes tot starten van 3D testwerk zoals Atitool, 3dmark2006 enz, loopt mijn PC vast/freeze na ± 30 sec , alleen hard reset mogelijk.
Had aanvankelijk BSOD's met nvgst.sys melding , dit bleek na lang zoeken terug te voeren op het nog niet overweg kunnen van SATA optical drives,zelfs niet met laatste bios update, nu een IDE DVD brander van Samsung erin , geen meldingen meer.
Ik heb alle driver updates gedaan, o.a. 169.21 voor 8800GT
ook MSI MB bios update geslaagd
videokaart getest door Informatique, geen probleem gevonden
Mijn hele systeem staat nog default , niks OC
Warmte afvoer goed , 2x 120 mm fan in kast, Zalman koelers dus op CPU en GPU , zelfs met open kast gebeurt het al .
Graag jullie hulp.
mijn nieuwe systeem:
Silentmaxx ST 07
Enermax modu 82+ 525W
MSI P7N SLI Platinum Silent
CPU : E8400
MSI nx8800GT Silent
Samsung SpinpointF1 750Gb
Enermax modu 82+ 525W
Windows XP 32b
Alles loopt soepeltjes tot starten van 3D testwerk zoals Atitool, 3dmark2006 enz, loopt mijn PC vast/freeze na ± 30 sec , alleen hard reset mogelijk.
Had aanvankelijk BSOD's met nvgst.sys melding , dit bleek na lang zoeken terug te voeren op het nog niet overweg kunnen van SATA optical drives,zelfs niet met laatste bios update, nu een IDE DVD brander van Samsung erin , geen meldingen meer.
Ik heb alle driver updates gedaan, o.a. 169.21 voor 8800GT
ook MSI MB bios update geslaagd
videokaart getest door Informatique, geen probleem gevonden
Mijn hele systeem staat nog default , niks OC
Warmte afvoer goed , 2x 120 mm fan in kast, Zalman koelers dus op CPU en GPU , zelfs met open kast gebeurt het al .
Graag jullie hulp.