Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Je zoekt short_open_tag
http://nl.php.net/ini.core
Maar je kan natuurlijk ook gewoon met een goede editor een enkele search en replace actie doen door al je PHP-bestanden.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon met een goede editor een enkele search en replace actie doen door al je PHP-bestanden.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
_aan_zet, natuurlijk. Maar beter vervang je <? door <?php, de short tags zijn niet voor niets deprecated.Spockz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:24:
Dat is een serverinstelling. Je moet aan je beheerder vragen of hij shorttags uit zet.
Je kunt inderdaad gewoon alles files tegelijk openen en met Ctrl + H een find & replace doen, is zo gepiept mits het niet teveel files zijn.Johnny schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:24:
Je zoekt short_open_tag
Deprecated? Sinds wanneer?djiwie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:36:
[...]
_aan_zet, natuurlijk. Maar beter vervang je <? door <?php, de short tags zijn niet voor niets deprecated.
De php manual zegt daar niets over, heb ik iets gemist?
Heb php.ini aangepast en nu werkt het. Vreemd dat dit standaard niet aan staat maar het is gefixed nu. 
Bedankt
Bedankt
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Niet dat ik een <? vs <?php discussie wil aanwakkeren, de rede iig waarom <?php geprefereerd word tegenwoordig is omdat de <? syntax door meerdere talen gebruik kan worden, en dus ook genest. Voorbeeld hiervan is XML. (<?xml ?>) Dit zal ook de rede zijn dat shorttags (vermoedenlijk) tegenwoordig niet standaard meer geactiveerd zijn.
-=Waiz=-
Alle instellingen van PHP vind je in één bestand terug. Dat bestand vinden is niet moeilijk. En als je dan op "<?" zoekt is dit de eerste occurrance die je vindt:
Lijkt me heel duidelijk dus. De volgende keer mag je best even zelf kijken waar je mee bezig bent voor je hier een topic opent. Je topicstart laat namelijk ook nogal wat te wensen over; zie Programming Beleid - De "quickstart".
Daarnaast stond je topic ook nog eens op de verkeerde plek: Waar hoort mijn topic?
Al met al reden genoeg om je topic te sluiten.
; Allow the <? tag. Otherwise, only <?php and <script> tags are recognized. ; NOTE: Using short tags should be avoided when developing applications or ; libraries that are meant for redistribution, or deployment on PHP ; servers which are not under your control, because short tags may not ; be supported on the target server. For portable, redistributable code, ; be sure not to use short tags.
Lijkt me heel duidelijk dus. De volgende keer mag je best even zelf kijken waar je mee bezig bent voor je hier een topic opent. Je topicstart laat namelijk ook nogal wat te wensen over; zie Programming Beleid - De "quickstart".
Daarnaast stond je topic ook nog eens op de verkeerde plek: Waar hoort mijn topic?
Al met al reden genoeg om je topic te sluiten.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()