Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al e-mail werkend op de w960i icm een xs4all emailaccount. Ik heb al van alles geprobeerd, maar berichtjes komen in de UIT box terecht, en vervolgens de medling: het verzenden is mislukt vanwege fouten in de server instellingen van het account. Ik heb de instellingen ingevoerd zoals de site van xs4all vermeldt......

Judith

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:49
Aangezien XS4ALL geen mobiele telefoonnetwerk heeft, zou je ook geen post mogen versturen via hun mailserver, tenzij je jezelf verifieert door een inlognaam en wachtwoord op te geven voor de uitgaande mailserver. Een andere oplossing is om de mailserver van je mobiele telefoonprovider te gebruiken.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 20:35

netblade

Sunrise

Welke mobiele provider heb je?
De meeste providers hebben namelijk een smtp server voor het verzenden van email vanaf mobiele telefoons

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
Mijn provider is Orange.

Verwijderd

Topicstarter
En ik geef inderdaad een inlognaam en wachtwoord op voor de uitgaande mailserver.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bel Orange en vraag ze wat precies de mail-instellingen zijn en of je abonnement het uberhaupt aan kan (tip: vraag naar de SMTP-server). Zoek uit welke POP3-server je precies bij Xs4all dient te gebruiken en in theorie zou het dan moeten werken.

We hebben het topic even open gelaten in de hoop dat er iets uit voort zou komen, maar helaas ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.