Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

icoontjes voor topic-title

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
Lieve Devvers,

Ik zal even een situatie schetsen die ik vaak tegenkom:

- Ik klik op bookmarks.
- Ik zie aan Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/Open_on.gif dat er nieuwe posts zijn.
- Ik klik het topic open, en lees de nieuwe posts.
- Ik klik vervolgens weer op bookmarks.

En zie dat het icoontje nog steeds Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/Open_on.gif is, terwijl er geen nieuwe posts zijn sinds de vorige keer dat ik het topic open had.

Is dit bewust zo gekozen?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Een rode map betekent dat er in het topic nieuwe posts zijn sinds je huidige sessie. Je kan via reset sessietijd in je myreact (zowel menu als pagina) de sessie resetten en dan worden de mapjes weer de normale kleur ;)

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
Aha, ok, maar zou het niet makkelijker zijn, dat het icoontje wit wordt nadat je het topic gelezen hebt, en dat het pas weer rood wordt als er nieuwe berichten zijn?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
stereohead schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:55:
Aha, ok, maar zou het niet makkelijker zijn, dat het icoontje wit wordt nadat je het topic gelezen hebt, en dat het pas weer rood wordt als er nieuwe berichten zijn?
En dan van heel veel users met heel veel posts en fora bijhouden wanneer je er voor het laatst ben geweest. Er is één hele fijne feature aan dit forum: het is snel en dat wil ik (en met mij vele anderen) graag zo houden ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mithras zegt het helemaal goed :P

Het is gewoon niet mogelijk om dat voor tig duizend actieve gebruikers bij te houden, sorry :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.