Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Beste Mede-Tweakers,

Ik heb een aantal belangrijke videobanden die omgezet moeten worden naar een digitaal bestand, omdat ze langer bewaard moeten blijven.

Ik heb de volgende Hardware:
  • PC (zie specs)
  • Hauppauge PVR 150MCE (COAX-, tulp- en SVHS aansluiting)
  • Officiële Microsoft Windows Media Center afstandbediening met infrarood ontvanger
  • Philips VR 510 Video Recorder
  • Tulp kabel male - male (video, audio L en audio R)
  • Bandbridge scart blokje met tulp en SVHS aansluiting met in en out schakelaar)
Nu zoek ik dus een goed programma wat werkt onder Windows Vista, zodat ik de banden perfect kan digitaliseren (Ikwil het eerst met de tulp/scart proberen en als dit werk met de SVHS aansluitingen, schijnen iets betere kwaliteit te geven). Heeft iemand ervaring met een programma waar ik dit goed mee kan doen?

Ik heb zelf Windows Vista MCE al geprobeerd en daar kan ik als ik de Video Recorder aanzet en Media Center laat zoeken wel het testbeeld ontvangen, maar dit wil Media Center niet opslaan, omdat ik de setup niet kan finishen m.b.t. de infrood bediening (De digitenne set-up moet je dan pakken). Ook heb ik hier op Tweakers en Google gezocht, maar kan niet het juiste programma vinden voor de combinatie met Vista. Ook met Windows Vista Movie Maker kan het niet meer, dit kon wel met Window XP Movie Maker 2.

Wie helpt me? Met een goede suggestie voor een programma of een Plugin misschien voor Windows Vista Media Center?

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 20-05-2008 19:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Subtiel schopje. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.