Toon posts:

Suggestie voor Software Updates

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een stukje software geschreven voor Internet Radio, om de RDS op je stream te krijgen het heet SHOUTrds ik heb deze week versie 2.0 uigebracht met scheduler, time-per-text e.d. (zie www.SHOUTrds.com) Is en zoja hoe, het mogelijk om deze software in de meuktracker te laten komen (en in de nieuwsbrief)?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:34:
Hallo Tweakers,
Ik heb een stukje software geschreven voor Internet Radio, om de RDS op je stream te krijgen het heet SHOUTrds ik heb deze week versie 2.0 uigebracht met scheduler, time-per-text e.d. (zie www.SHOUTrds.com) Is en zoja hoe, het mogelijk om deze software in de meuktracker te laten komen (en in de nieuwsbrief)?
Bron: http://tweakers.net/meuktracker
Je kunt zelf suggesties voor updates insturen.
en als je dan in het opmerkingen-vakje neerzet waarom je deze meuk gesubmit wil hebben is er een kans dat hij uiteindelijk in de meuktracker beland en dus ook in de nieuwsbrief. (direct een link naar de downloadlocatie en een link naar een screenshot en homepagina toevoegen wil ook altijd helpen. Verder in het quote-vak neerzetten wat voor programma en/of de changelog plaatsen vinden meuk posters ook handig

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

DM!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Inmiddels dus onder de aandacht van de redactie gekomen. We zullen hier vandaag even naar kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Prima,
Ik wacht 't wel af.

Verwijderd

Topicstarter
Is er al wat bekend of het geplaatst wordt of niet??

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het uitblijven van publicatie lijkt mij te betekenen dat we het niet publiceren. Reden is dat je je eigen commerciële software aanbiedt als meukbericht en wij de schijn van belangenverstrengeling willen voorkomen.
Pagina: 1