[Word 2007] Vergelijkingen corrupteren het bestand

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199538

Topicstarter
Hallo,
Ik gebruik de nieuwe vergelijking functie in Office 2007 veel (equation in de Engelse office).
Echter, als ik meerdere formules heb ingevoerd en ik wil mijn bestand opslaan, lukt dit niet. Ik krijg de foutmelding "Er is een bestandsfout opgetreden". Als ik een paar vergelijkingen verwijder werkt alles weer.

Ook het uitlijnen van tekst werkt niet meer als ik meerdere vergelijkingen invoeg.
Ik heb Office 2007 met SP1 geinstalleerd op Windows XP Professional 32bit.
Het probleem treed ook op andere PC's op.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb ook geprobeerd te oude equation (Microsoft Equation 3.0) editor te gebruiken maar die kan geen machten maken??).

Alle hulp en adviezen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Kan de OpenOffice 3 beta niet ook in Office 2007 formaat saven? Misschien kan je kijken of die het ook doet.

www.mayaposch.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Weet iemand wat er in godsnaam aan de hand is? :S Ik heb nu het zelfde probleem en ben bezig aan een grote opdracht voor school, begin behoorlijk in de stress te raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Even een hele grote schop, maar ik zit nu ook met dit probleem. Ik heb nu een redelijk groot bestand waar meerdere wiskundige formules instaan en krijg regelmatig dat ik het werk niet op kan slaan.. gevolg is dat ik steeds opnieuw kan beginnen met mijn werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Tsja, als elk advies welkom is, zou ik hier gewoon latex voor gebruiken... :)

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 07:55
Ik heb een 3 vergelijkingen gemaakt, en deze 3 zo vaak onder elkaar gekopieerd dat er nu 24 pagina's gevuld zijn. Dan kan ik nog gewoon het document (docx) opslaan. Ook als ik deze pagina's achter een document van 4 Mb (160 pag met plaatjes) plak, kan ik hem gewoon opslaan. Kortom, ik kan het probleem niet reproduceren. Over hoeveel vgl.en gaat het dan?

Overigens, de oude equation editor kan wel machten maken. Jij bedoelt toch 2^(x) of zoiets?
Pagina: 1