Iemand enig idee waarom xs4all als sinds vorige week donderdag 15/5 niet meer bereikbaar is op geen enkel van hun telefoonnummers?
Omdat ze sinds die dag een behoorlijke storing hebben (dankzij de KPN), en er waarschijnlijk 40x zoveel mensen hun proberen te bellen?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
net 020-3987666
ik kom gewoon aan een computer te hangen, geen probleem
kan je wel andere nummers bellen met jouw telefoon?
edit: niet meer bereikbaar is iets anders dan in een wachtrij komen en er dan uitgeknikkerd worden omdat de que te lang duurt
ik kom gewoon aan een computer te hangen, geen probleem
kan je wel andere nummers bellen met jouw telefoon?
edit: niet meer bereikbaar is iets anders dan in een wachtrij komen en er dan uitgeknikkerd worden omdat de que te lang duurt
[ Voor 33% gewijzigd door WPN op 20-05-2008 13:38 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Nee ik krijg geen computer maar meteen een in gesprek toon. Op elk van de nummers:
Particulier: 020-3987666
Zakelijk: 020-3987656
Accounting: 020-3987654
Ik heb dit met meerdere telefoons geprobeerd, zowel vast als mobiel.
Jammer voor XS4ALL dat er een landelijke storing is, daar heb ik niks mee te maken. Beetje stijlloos dat je meteen een in gesprek toon krijgt. Vermeld het dan in ieder geval op je website dat je niet te bereiken bent.
Bij het onderdeel helpdesk op de site staat op het moment:
Status: Het is rustig, er zijn op dit moment 0 wachtenden.
Op zich niet gek als niemand je kan bellen.
Jammer voor XS4ALL dat er een landelijke storing is, daar heb ik niks mee te maken. Beetje stijlloos dat je meteen een in gesprek toon krijgt. Vermeld het dan in ieder geval op je website dat je niet te bereiken bent.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 13:47 ]
zieVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:43:
Nee ik krijg geen computer maar meteen een in gesprek toon.
Staat er toch duidelijk zou ik zeggen.
XS4ALL verminderd bereikbaar
gemeld door Marita op 15-05-2008, 16:42
begintijd: 16:00, duur: Onbekend
status: lopend
Vanwege de storing van de afgelopen dagen is XS4ALL moeilijk
bereikbaar. Omdat de telefoonlijnen continu bezet zijn is het
mogelijk dat u een ingesprektoon krijgt.
Wij excuseren ons voor het ongemak.
[ Voor 30% gewijzigd door DeeJee op 20-05-2008 13:45 ]
Money for nothin' and your chicks for free
Duidelijk? Ik heb dit niet kunnen vinden. Een dergelijk bericht hoort niet weg gestopt te zijn ergens op je site.
Duidelijk zijn en service gericht zijn is dit op je voorpagina vermelden.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 13:51 ]
Of gewoon even kijken waar de meeste ISP's het plaatsen, namelijk bij de storingen. Dat het jou logischer lijkt om een topic op een niet gerelateerd forum te openen in plaats van eerst op de storingspagina te kijken zegt mij genoeg.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:50:
Duidelijk?
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
En je neemt wel de moeite om een nieuw topic te openen 
edit:
Met ^^ dus
Met ^^ dus
[ Voor 26% gewijzigd door DeeJee op 20-05-2008 13:59 ]
Ja want iedere klant is immers bekend met de opbouw van sites van ISP's
Stel je voor, je bent klant, je bent al upset omdat er iets niet werkt, iets wat totaal niets te maken heeft met landelijke storingen, je probeert je provider te bereiken, maar krijgt 0 op request.
Vind jij het dan servicegericht om als provider te zeggen: ja dan moet je onze site maar beter doorzoeken ?
Klant: Help ik heb een probleem
Provider: Ja jammer joh, en bekijk onze site in het vervolg eens beter.
Dat is toch te zot voor woorden.
Dat kun je toch niet verwachten van je klanten. Je moet service bieden: internet SERVICE provider.
Het topic mag van mij worden verplaatst naar een relevant forum. Ik ben benieuwd wat anderen hier op te zeggen hebben.
Stel je voor, je bent klant, je bent al upset omdat er iets niet werkt, iets wat totaal niets te maken heeft met landelijke storingen, je probeert je provider te bereiken, maar krijgt 0 op request.
Vind jij het dan servicegericht om als provider te zeggen: ja dan moet je onze site maar beter doorzoeken ?
Klant: Help ik heb een probleem
Provider: Ja jammer joh, en bekijk onze site in het vervolg eens beter.
Dat is toch te zot voor woorden.
Dat kun je toch niet verwachten van je klanten. Je moet service bieden: internet SERVICE provider.
Het topic mag van mij worden verplaatst naar een relevant forum. Ik ben benieuwd wat anderen hier op te zeggen hebben.
Het is natuurlijk niet echt acceptabel zoals de meesten hier schrijven. Ook niet als ze er een melding van maken.
Gelukkig is dit voor het eerst in 5 jaar bij mij dat ik zo'n problemen heb gehad met xs4all dus ik neem het maar voor lief als dit het enige in de 5 jaar is.
Ik heb inmiddels wel i-net maar kan ze nog niet bellen voor wat wijzigingen.
Gelukkig is dit voor het eerst in 5 jaar bij mij dat ik zo'n problemen heb gehad met xs4all dus ik neem het maar voor lief als dit het enige in de 5 jaar is.
Ik heb inmiddels wel i-net maar kan ze nog niet bellen voor wat wijzigingen.
Nee een topic starten is dan de meest logische stap 
Wat een drukte om niks zeg.
Wat een drukte om niks zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door DeeJee op 20-05-2008 14:06 ]
Eerst 20 minuten algemene nummer, moet ander nummer hebben.
Na 15 minuten iemand aan de lijn, die moet mij weer doorschakelen, weer ander nummer.
Na 20 minuten.. hoorn erop gegooid.
Meeste ironische, het gaat helemaal niet om de storing, maar om de 'service' die zij mij vanaf 1 april zouden moeten aanbieden
Hun 'verminderde' bereikbaarheid is niet sinds enkele dagen (danwel gerelateerd aan de KPN storing), maar ook in maart/april was dit al zo. Dood zijn ze niet, enkel erg slecht bereikbaar
Na 15 minuten iemand aan de lijn, die moet mij weer doorschakelen, weer ander nummer.
Na 20 minuten.. hoorn erop gegooid.
Meeste ironische, het gaat helemaal niet om de storing, maar om de 'service' die zij mij vanaf 1 april zouden moeten aanbieden
Hun 'verminderde' bereikbaarheid is niet sinds enkele dagen (danwel gerelateerd aan de KPN storing), maar ook in maart/april was dit al zo. Dood zijn ze niet, enkel erg slecht bereikbaar
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2008 14:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als het je eigen ISP is mag ik aannemen van wel. Je bent immers ook klant geworden via die site.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:02:
Ja want iedere klant is immers bekend met de opbouw van sites van ISP's
Nee, ik vind het normaal om dan eens te kijken op de storingspagina om te zien of daar iets vermeld staat. Heel normaal en dat doet iedere ISP of diensten leverancier.Stel je voor, je bent klant, je bent al upset omdat er iets niet werkt, iets wat totaal niets te maken heeft met landelijke storingen, je probeert je provider te bereiken, maar krijgt 0 op request.
Je leest het woordje service zowieso al verkeerd. Vertaal het eens, Internet DIENST aanbieder. Oftewel ze lever een dienst genaamd internet(toegang).Dat is toch te zot voor woorden.
Desalnietemin behoort service zoals jij bedoelt wel aanwezig te zijn. Die is er ook maar als jij geen moeite doet om kennis te nemen van de manieren waarop dan is dat jouw probleem.
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Nu ligt een xs4all klant er ineens uit, en wat staat er op de xs4all site bij helpdesk?
Telefoon
Status: Afdeling is gesloten, er zijn op dit moment 0 wachtenden.
WTF?
Vorige week heeft deze klant nergens last van gehad. En de problemen speelden toch vorige week?
Telefoon
WTF?
Vorige week heeft deze klant nergens last van gehad. En de problemen speelden toch vorige week?
Verwijderd
Ik denk niet dat alle huidige XS4ALL-klanten pas diensten afnemen sinds de nieuwe site sinds een paar maanden online isDiabolical schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:11:
Als het je eigen ISP is mag ik aannemen van wel. Je bent immers ook klant geworden via die site.
Verwijderd
ik snap dat je geïrriteerd bent omdat je internet eruit ligt en de helpdesk van xs4all het te druk heeft omdat er een paar duizend klanten (waaronder ik ook) geen internet hebben en die allemaal gaan bellen...
maar omdan hier je frustratie te uiten zonder dat je zelf enige moeite hebt gedaan om het uit te zoeken want het stond er wel degelijk duidelijk vermeld op de site...je moet alleen even klikken voor de storingen wat overal is...
dus de volgende keer: Eerst kijkuh dan kwekuh...
maar omdan hier je frustratie te uiten zonder dat je zelf enige moeite hebt gedaan om het uit te zoeken want het stond er wel degelijk duidelijk vermeld op de site...je moet alleen even klikken voor de storingen wat overal is...
dus de volgende keer: Eerst kijkuh dan kwekuh...
Kerel dit is echt absurd wat je zegt. Het is toch niet de bedoeling dat klanten moeite moeten doen!Diabolical schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:11:
Desalnietemin behoort service zoals jij bedoelt wel aanwezig te zijn. Die is er ook maar als jij geen moeite doet om kennis te nemen van de manieren waarop dan is dat jouw probleem.
XS4ALL mag %#%$ blij zijn dat je uberhaupt klant bent! De klant betaalt, de leverancier moet de moeite doen. Zo hoort het te werken. Niet andersom.
Ben ik nu de enige hier die dit zo ziet?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 14:20 ]
Probleem zit hem in de centrale. Daardoor zijn er wat zaken die niet goed werken. 3 x raden waar de tool die jij net gebruikte zijn info vandaan haalt? Juist, de niet goed werkende centrale (voor alle duidelijkheid, centrale is hier allang niet meer zo'n ouderwetse kast met toestelletjes op een los kanaal maar een VOIP omgeving en dus compleet computergestuurd). Die tool geeft dus niet meer de actuele situatie weer ben ik bang.Rinzwind schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:12:
Nu ligt een xs4all klant er ineens uit, en wat staat er op de xs4all site bij helpdesk?
Telefoon
WTF?
Laat me raden, jij bent er ook 1 die vind dat een computer gewoon hoort te werken zonder dat je even wat informatie tot je neemt over de werking van hard- en software.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:18:
[...]
Kerel dit is echt absurd wat je zegt. Het is toch niet de bedoeling dat klanten moeite moeten doen!
XS4ALL mag %#%$ blij zijn dat je uberhaupt klant bent! De klant betaalt, de leverancier moet de moeite doen. Zo hoort het te werken. Niet andersom.
Is het nu echt zoveel moeite om eens even de ISP website te bezoeken en kennis te nemen van de opbouw ervan?
Ik zou zeggen, kijk eens even rond op de websites van andere ISP's.
[ Voor 5% gewijzigd door Diabolical op 20-05-2008 14:23 ]
Verwijderd
Hij heeft wel gekeken maar niet goed...en dan gaat ie lopen schreeuwen...ik ben het helemaal met Diabolical eens !Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:43:
Nee ik krijg geen computer maar meteen een in gesprek toon. Op elk van de nummers:
Als je zo reageert zullen ze je echt niet als klant missen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:18:
[...]
Kerel dit is echt absurd wat je zegt. Het is toch niet de bedoeling dat klanten moeite moeten doen!
Ben ik nu de enige hier die dit zo ziet?
Waarom ben je nu zo boos? alleen maar omdat de storing niet op de frontpage staat?
Of dat je zelf niet goed hebt gekeken?
Nogmaals: Drukte om niks.
Ondanks de antwoorden redelijk netjes en constructief zijn is het een beetje een onzin/klaag topic zonder inhoud.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()