Al een sinds september hebben wij internet en bellen via Speedlinq... KPN bellen opgezegd, nummer geporteerd. En sindsdien nog niet kunnen bellen.
Als ik de config files van speedlinq download en installeer werkt op een of andere manier helemaal niks meer. Hiervoor hadden we al internet van Speedlinq, en dit werkte eigenlijk redelijk... En werkt nog steeds.
Maar zodra we aan de copperjet 1616p gaan rommelen stort alles in. Ik heb de 'werkende' config (zonder telefonie) gebackupped. En daarna de config van SL erop gezet. De gegevens van VOIP overgenomen en in mijn werkende config gezet. We kunnen nu niet gebeld worden, wel bellen. Maar dan hoort de andere kant ons niet.
Kan er iemand misschien een werkende config posten? Zonder login natuurlijk... we hebben nu dit staan:
Region: Europe
Signal Protocol: sip
Send Transport:udp
Signalling DSCP:000000
RTP DSCP:000000
Interface Name:frc1483-0
SIP Registrar:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy Port:5060
SIP User Domain:tel.telefoniedienst.nl
SIP Silence Suppression:enabled
SIP Calling Digitmap:(x.T|x.#|*90x.TS|*90x.#S|*[268]xTS|*[268]x#S)
En in mijn VOIP endpoint setting:
Name/Phone Number: 020 telefoonnummer
Login Name/Auth ID: 020 telefoonnummer
Display Name:
Password: ************
Retype password:
Codec Order:PCMU,PCMA,G726-32,G729,telephone-event
Active & In service:true
DTMF Relay:true
Tel URI enabled:false
Tel Address:
Phone Context:
Met deze instellingen staan er vinkjes bij Active, registered en DTMF relay.
Heeft er iemand nog ideeen? Bij speedlinq komen we ook niet verder... nadeel is dat het erg lastig bellen met hun is. Aangezien onze telefoon het niet doen, en mobiel slecht bereik binnenshuis heeft.
Met de nieuwe config van speedlinq wil hij geen IP adres van de server krijgen. Zie hieronder:
Als ik de config files van speedlinq download en installeer werkt op een of andere manier helemaal niks meer. Hiervoor hadden we al internet van Speedlinq, en dit werkte eigenlijk redelijk... En werkt nog steeds.
Maar zodra we aan de copperjet 1616p gaan rommelen stort alles in. Ik heb de 'werkende' config (zonder telefonie) gebackupped. En daarna de config van SL erop gezet. De gegevens van VOIP overgenomen en in mijn werkende config gezet. We kunnen nu niet gebeld worden, wel bellen. Maar dan hoort de andere kant ons niet.
Kan er iemand misschien een werkende config posten? Zonder login natuurlijk... we hebben nu dit staan:
Region: Europe
Signal Protocol: sip
Send Transport:udp
Signalling DSCP:000000
RTP DSCP:000000
Interface Name:frc1483-0
SIP Registrar:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy Port:5060
SIP User Domain:tel.telefoniedienst.nl
SIP Silence Suppression:enabled
SIP Calling Digitmap:(x.T|x.#|*90x.TS|*90x.#S|*[268]xTS|*[268]x#S)
En in mijn VOIP endpoint setting:
Name/Phone Number: 020 telefoonnummer
Login Name/Auth ID: 020 telefoonnummer
Display Name:
Password: ************
Retype password:
Codec Order:PCMU,PCMA,G726-32,G729,telephone-event
Active & In service:true
DTMF Relay:true
Tel URI enabled:false
Tel Address:
Phone Context:
Met deze instellingen staan er vinkjes bij Active, registered en DTMF relay.
Heeft er iemand nog ideeen? Bij speedlinq komen we ook niet verder... nadeel is dat het erg lastig bellen met hun is. Aangezien onze telefoon het niet doen, en mobiel slecht bereik binnenshuis heeft.
Met de nieuwe config van speedlinq wil hij geen IP adres van de server krijgen. Zie hieronder: