Toon posts:

hardware keylogger wachtwoord resetten

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Een tijdje geleden heb ik een hardware keylogger op school gevonden. De sucker had em in een pc
gelaten met de hoop dat een leraar zou inloggen en hij zijn passwoord zou kunnen inzien.
Van wie hij is zou ik niet weten maar het feit dat iemand zo cheatend zn opleiding wil behalen irriteerde me en dus haalde ik de keylogger uit het systeem.
Nu ben ik dus in het bezit van een hardware keylogger zonder wachtwoord. Mijn vraag was dan ook of iemand weet of het keylogger wachtwoord te resetten valt of en of er misschien standaard wachtwoorden voor zijn. Onderstaande link bevat een plaatjes van de desbetreffende keylogger.

http://images.google.nl/i...p%3D20%26hl%3Dnl%26sa%3DN

Alvast bedankt,

Infected

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT, infected_007 :)

Op GoT hebben we nogal wat (volgens sommigen notoir veel) regeltjes. In het algemeen komen ze vrij simpel neer op het feit dat we flinke inzet verwachten voor je post, en dat we respect voor anderen verwachten. Nu staat er in je topicstart hier niets respectloos, maar je toont weinig eigen inzet - je meldt niet wat je zelf gezocht hebt (bijvoorbeeld evt opschrift op dat geval) of geprobeerd hebt.

Er is echter een andere regel waar we ook op moeten letten en die is in dit geval relevanter: op GoT mogen geen criminele of illegale zaken besproken worden (anders lopen wij als forum zelf juridisch gevaar). Een keylogger bezitten is niet illegaal, maar er zijn bijzonder weinig legit toepassingen ervoor. Mogelijk ben je niets kwaads van plan, maar dat kunnen we niet met zekerheid nagaan. Daarom valt dit in dezelfde categorie als het omzeilen van bijv laptop BIOS passwords - we kunnen de twijfel niet met zekerheid wegnemen en we kunnen je niet het voordeel van de twijfel geven, dus moet dit topic op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.