Ik heb sinds een week of twee een 'beschadiging' (?) aan m'n MacBook (november 2007) scherm. Het gaat om twee vlekjes waar de kleur als het ware intenser is. Het is alsof daar meer licht langs door komt. Ik benadruk ook 'vlekjes', daar het niet echt om afgemeten puntjes gaat. Eerst had ik er één -middenonderaan m'n scherm-, niet veel later twee -rechts op dezelfde hoogte- en nu misschien heel lichtjes 45° en linksonder m'n tweede.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik kan me niet herinneren tegen het scherm gekomen te zijn met een (scherp) object en ik ga zeker ook nooit nonchalant om met beeldschermen in't algemeen.
Ik heb een aantal foto's proberen trekken maar't is echt moeilijk fotografisch te benaderen wat ik hier de hele tijd te zien krijg.

-de paarse tijdelijke vlek is vast een vinger :)-

...ik dacht meteen aan het laagje gloss? Ik heb m'n macbook al een aantal keer in het juiste licht gehouden om eventuele putjes/krasjes in het scherm te vinden, maar ik vind er geen op die plek...
Alvast bedankt!
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik kan me niet herinneren tegen het scherm gekomen te zijn met een (scherp) object en ik ga zeker ook nooit nonchalant om met beeldschermen in't algemeen.
Ik heb een aantal foto's proberen trekken maar't is echt moeilijk fotografisch te benaderen wat ik hier de hele tijd te zien krijg.

-de paarse tijdelijke vlek is vast een vinger :)-

...ik dacht meteen aan het laagje gloss? Ik heb m'n macbook al een aantal keer in het juiste licht gehouden om eventuele putjes/krasjes in het scherm te vinden, maar ik vind er geen op die plek...
Alvast bedankt!