Toon posts:

Nieuwe Geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet tweakers, ik heb onlangs besloten mijn geld te besteden aan een nieuwe geluidskaart, mijn oude geluidskaart(onboard ding op crappy oude msi mobo) geeft geen sub door. Voor den gemiddelde mens zou dit misschien niet zo'n groot probleem vormen, maar ik ben een dubstep fanaat, dubstep is gebaseert op onder andere sub. Ik vroeg mij af wat voor geluidskaart ik minimaal moet kopen voor een redelijk geluid en zoiezo goede sub, en eventueel wat voor een boxen setje er goed bij kan passen. Geld is geen groot probleem, maar professionele gear vind ik weer te overdreven dus ik wil het graag houden bij een huis tuin en keuken prijsklasse.

edit: oude mobo hence ik zoek een pci geluidskaartje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 10:15 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, begin eens met hier te kijken: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/53
Blijkbaar heb je zeer specifieke eisen, dus dan is het belangrijk gewoon veel reviews te lezen (niet alleen op t.net, maar er zijn zat mensen die ook daadwerkelijk die dingen goed reviewen).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Verder is Overige Hardware geen dumpbak (waar dacht je anders dat Audio & HiFi voor is :? ) en zijn nergens op GoT "Welke ... moet ik kopen?"-topics de bedoeling.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.