UT2004 werkt niet meer door resolutie op plasma tv?

Pagina: 1
Acties:

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, ik heb een dell m90 laptop met een nvidia quadro 1500m en een samsung 50inch plasma tv met een native resolutie van 1360 bij 768.
Nou wou ik ut2004 hierop fullscreen spelen. Dit is mij helaas nog niet gelukt
Ik probeerde als laatste kloon scherm (ik kon die optie nergens vinden in t control panel!:O) via beelscherm installatie wizard. Kloon scherm kwam er, maar toen ik ut2004 opstartte sloot die weer af zodra de intro af was gelopen..
Nu staan de settings weer normaal (geloof ik) maar ut2004 wil nog steeds niet starten! Ook als ik de tv van mn laptop afhaal en voor 1 beeldscherm kies, dat van mn laptop, en opnieuw opstart enz, werkt ut2004 nog steeds niet!!

Hoe kan ik ut2004 weer werkend krijgen, en hoe kan ik het fullscreen op mijn tv spelen?
t is een beetje half software vraag half beeldplank vraag, maarja uiteindelijk is mijn hoofdoel: ut2004 fullscreen op plasma tv. en alle rompslomp eromheen is irritante compatibiliteits crap oid :'(

Verwijderd

Start UT2004 eens op via Safe-mode , en stel dan je resolutie nog eens in :)

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik denk dat kloon sowieso matig gaat werken. Beter is het om zowel het interne beeldscherm en de plasma als twee losse beeldschermen aan te sturen. Oftwel je sluit de plasma aan en gaat naar beeldscherm eigenschappen en klikt op beeldscherm 2. Vinkje bij "bureaublad naar dit scherm uitbreiden" en bij "als primaire monitor gebruiken" oid.

En dan ook de resolutie van de game niet te hoog instellen inderdaad. Als zijn er best wat games die zelf al terugschakelen als ze merken dat de resolutie te hoog staat.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vragen en problemen over een enkele spel horen niet in VB maar in SPV thuis.

Sowieso ben je erg rare toeren aan het uithalen geweest mbt clone e.d. - verdiep je even in de materie (ook hoe het spel omgaat met gekloond beeld :o ), dan wordt eea allicht duidelijker.

Maar hoe dan ook, move VB -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
mn plasma scherm als primair scherm gebruiken kon niet, want die optie kon ik niet selecteren!:O
Dus vandaar dat ik gewoon uitbreiden en gekloond beeld probeerde en niet t primair scherm verplaatsen naar de plasma.

Verwijderd

SGD -> SPV dus ;)
Pagina: 1